onsdag den 20. januar 2016

Penalhus til mormor

Da min mormor den 2. januar blev et år ældre skulle hun have en personlig gave fra mig.

Indimellem kan det være svært at finde på noget til en, der ikke ønsker sig noget...
Min mormor har en særlig plads i mit hjerte derfor ville jeg gerne være lidt kreativ med hendes gave.





I år blev det til et penalhus inkl. kryds og tværs tuscher og et gavekort til et café-besøg bare for hende og mig. Sidstnævnte er vist ligeså meget til mig selv - det er nemlig rart at mødes på den måde også. Så er der lidt mere ro til snak end når drengene er med ;o) 

Stof til penalhus er købt Ved Fjølner i Viborg og kantbånd er fra BettyP.

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Du kan finde en DIY på dansk lige her: http://stjernefroe.blogspot.dk/2012/09/diy-makeuppung.html

      Jeg plejer dog at sy med målene 18x26 cm. og så tilføjer jeg piping ved lynlåset ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...