søndag den 24. januar 2016

Når hjemmesyet hitter

Inden jeg tog til tiende kreaweekend havde Jacob og jeg en eftermiddag, hvor vi inddelte mit jersey i tre bunker - en "ja", en "måske" og en "nej" bunke.

Jacob har nemlig fået den alder (5 år), hvor han godt ved hvad han gerne vil have og ikke have - og hans mor derfor ikke længere altid rammer plet.

Vi fik sammen "designet" flere bluser som jeg skulle sy til ham - det blev bl.a. til disse tre

 


 ...og et sæt nattøj, som allerede er blevet et af favoritsættene


Alle stofferne har lå i skabene, men var aldrig blevet omdannet til tøj. Efter at have set hvor glad og stolt han var over vores kreationer kan jeg næsten ikke vente med at få syet mere til ham ;o)


9 kommentarer:

  1. Fin kreationer :-) God idé at designe sættene sammen. Det natsæt er virkelig fint, kan du huske hvor stoffet er fra?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sofie - ja, det var overraskende populært - han gik vildt meget op i det! Det er fra Liandlo, har det også liggende i sort, som han også har bestilt et sæt i ;o)

      Slet
  2. Ej hvor er det bare nogle fine bluser i har fået sammensat. Hvor er stoffet med Avengers fra? For det ville min søn virkelig elske at få en bluse med, og jeg har faktisk ledt mange steder.
    Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Det er købt ved stofgiganten.dk ;o)

      Slet
    2. tak jeg kigger der igen, jeg synes bare at jeg havde luret der også. Men mange tak.

      Slet
  3. Hvor er det fint alt sammen - jeg har også et lille lager der hjemme med jersey til bluser til drengene og min 5 årige er også begyndt at have en mening om hvordan det må se ud.
    Knus fra Heidi

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...