søndag den 25. oktober 2015

"Ny" vægfarve...

Sidst jeg var ved at rydde op i billederne på min telefon kom jeg i tanke om at jeg da slet ikke har fået vist vores nye vægfarve i køkkenalrummet.
 
Jeg har længe synes at rummet virkede hektisk og knap så hyggeligt - min ikke også det skyldes at rummet nogle gange fungere lidt som en banegård? ;o)
 

Nå, men jeg fik manden med på at prøve med en grøn-grå farve i sommers - sikke en forsket det skabte. Jeg elsker farver - og heldigvis har manden lært at leve med det ;o).


Farven står rigtig fint til vores gulelamper og stol - og ikke mindst mine messsingstager, der er en blanding af loppefund og arvestykker...

Er lidt spændt på om farven kommer til at virke for mørk, nu dagene bliver kortere...

2 kommentarer:

  1. Det da en rigtig flot farve du har valgt, ser ud til at være et rigtig hyggeligt rum at være i.. :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, vi bruger også rigtig meget tid der ;-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...