fredag den 13. april 2012

Mareridt og drømme

Endelig fredag! Jeg er SÅ klar til weekend. Omrokeringer på jobbet (ikke for mig, men gode kollegaer) og Jacobs lyst og evne til søvn - eller mangel på samme(!) - har sat sine spor...

Ved ikke om det er mareridt han tumler med, men håber snart det vender igen...

Årh, hvor jeg glæder mig til bare at slappe af. Vi har ingen planer i morgen, men søndag får vi besøg af venner, som vi ikke har set i meget laaaaaang tid. Hvorfor er det tiden bare flyver afsted? De kommer forbi med børnene til brunch. Så alt i alt en weekend der tegner til at blive rigtig god ;o)

Her den anden dag fik jeg nyhedsbrev fra Moods.dk. Normalt må jeg indrømme at jeg ofte ikke læser de nyhedsbreve jeg har fået tilmeldt mig, men i stedet ender med at trykke "slet". Men sidst havde jeg jo fri, så kom til at åbne det:

















Sjovt som man (læs: jeg!) så lige pludselig kan begynde at se behov for at udvide vores meget beskedne samling (3 stk fra IKEA) af æggebægre!?! :o)

Disse fine Bordfolk er nemlig kommet i produktion igen!

De malede træfigurer bringer altså gode minder frem, men 100 kr. for et æggebæger (når nu vi sjældent har tid til blødkogt æg om morgenen)? Men til pynt...ja, det ender det nok med når jeg har fundet en "undskyldning" overfor manden (tror der skal arbejdes lidt på det, har lige haft begge biler til syn = meget dyrt!) og inden da, skal jeg også lige have bestemt mig for hvilke og hvor mange jeg gerne vil have skal flytte ind...

Hvilke(n) er din favorit?

God weekend.

Billederne har jeg tilladt mig at låne på Moods.dk lige her (og nej, det er ikke et sponsoreret indlæg, bare mig der dagdrømmer lidt)

8 kommentarer:

  1. Nej hvor er de skønne de æggebæger. Kan godt forstå du drømmer om dem ;-)

    I øvrigt tak for sidst. Det var hyggeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Selv tak, ja det var rigtig hyggeligt...dejligt med en god afslutning på en øv-dag på arbejde.

      Slet
  2. Den lille soldat er da super sød :)
    Vi halter også bagefter hele tiden, prøver konstant på at holde sammen på alle og styr på hvad hver enkelt skal! Det fungerer, men tærer på energien :)
    Rigtig god weekend søde

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er jeg også ret vild med ;o).

      Tak - også go' weekend til dig og dine, Libbie.
      Knus Pia

      Slet
  3. ej for søren de er da godt nok også søde.... der fik jeg da også lige skabt et behov jeg overhovedet ikke havde :-)

    Lille Neel er ved at få kindtænder for tiden, så nætterne kan også være udfordrende her :-(

    Rigtig go weekend til dig og dine

    SvarSlet
    Svar
    1. Ups - undskyld, Louise ;o).

      Jacob har desværre aldrig været helt god til at sove, lige i øjeblikket kan vi næsten stille uret efter ham - der er som ofte problemer fra 00-3 :o(

      Tak - håber også I får en af de gode ;o)

      Slet
  4. De er da fantastiske. Kan godt forstå du er nødt til at have nogle af dem, men det er da vildt svært at vælge. De er søde på hver sin måde, så personligt kunne jeg godt finde en undskyldning for at eje dem alle. Til pynt til hverdag og perfekte til morgenbordet, når man får gæster til morgenkaffen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er ret søde - tror bare ikke manden er helt enig i behovet ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...