søndag den 15. april 2012

Heldigvis har jeg ikke glemt det...

...altså at sy til drengene - de (mest Jacob) trænger nemlig til nye bukser.
I fredags kom jeg i frokostpausen forbi Boesens Sy- & Stofhus - en butik jeg elsker at besøge. Restekassen er et must at kigge i (har tidligere været heldigt at finde babyfløjl m.m. i den).

Fredag var jeg igen heldig - det fineste stykke mælkedrengstribede buksestof til 20 kr. - HAPS!

Det blev lørdag til hele to nye par bukser til Jacob



...og her "in action":



Både fabrikant og model er godt tilfreds med de nye bukser.

Ellers har vi brugt weekenden (søndag) med gode venner de kom til brunch og det gode vejr blev nydt med en gåtur til legepladsen.


Håber også du har haft en god weekend?

18 kommentarer:

  1. sikke nogle skønne bukser og alt for nuttede drenge :-)
    Åhh jeg kender godt det med at blive varm og glad inden i , når man finder lækkert stof til gode penge :-)
    Kh viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja så godt et køb giver jo "lov" til at bruge flere penge inde i butikken ;o)

      Slet
  2. Hvor er de bare fine! Det kunne være jeg skulle forsøge mig med noget med lommer, de er altså en skøn detalje :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, det giver en god effekt med lommer, selvom Jacob ikke rigtig bruger dem endnu.

      Slet
  3. Lækre bukser, og lækre drenge! Jeg har en stak klippede bukser liggende, der bare venter på at blive kørt gennem maskinen. Jeg kan bare ikke finde tid til alt det jeg vil, så jeg håber ikke de når at blive for små, inden jeg får dem syet :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja - du må igang, en skam hvis de bliver for små ;o)

      Slet
  4. Fede bukser og skønne modeller! Jeg skal også til og i gang.. De fleste af Birks bukser har sagt farvel til fødderne :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, han kan passe dem længe. Dem med lommerne er lige store nok. God arbejdslyst med dine (eller Birks) ;o)

      Slet
  5. Fede bukser Pis og super cute model :) Han ser bare så skide fræk ud :)

    SvarSlet
  6. Svar
    1. Ja, det er desværre sket ofte for mig...endnu mere upraktisk med et mellemnavn der begynder med S ;o)

      Slet
  7. Dejligt med nye bukser, de ser rigtig fine ud og super lækker model du har dig ;0) Jeg har gang i at lave shorts af mine små rester ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja han er en charmetrold...ligesom din(e) ;o). Dem glæder jeg mig til at se!

      Slet
  8. Hvor må det bare være skønt at kunne sy sit eget børnetøj. Jeg er ikke god til det og det er helt sikkert at mine bukser ikke ville blive så tjekkede som dem du her har fået krearet.

    KRAM

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor er du sød, tak! Til gengæld har du så mange andre gode ideer ;o)

      Slet
  9. Du pumper da også bare det ene lækre stykke tøj efter det andet ud af symaskinen :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, ja den bliver brugt meget pt., det er om at udnytte lysten ;o). Knus Pia

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...