onsdag den 28. februar 2018

Langtidsholdbar hyacint (inkl. skabelon til print)

Udenfor vinduerne sne(storm) og TV2 News taler om sibirsk kulde og har sendt masser af reportere ud at køre, der hvor politi ellers opfordre folk til at køre forsigtigt...

Herhjemme en syg dreng ved siden af mig på sofaen....

Jeg kæmper en brav kamp for at holde fast i troen på at foråret begynder i morgen. Ved et kig på TV må jeg dog sande, at det har lange udsigter førend vejret også forstår at vi skriver "forår" fra i morgen!

Når jeg må kigge langt efter hyacinterne i haven er det jo heldigt at der findes alternativer.


Du finder skabelon klar til print lige her og skabeloner til mine andre klip (der er mere forårspynt :o)) på oversigtssiden her: http://mum22boys.blogspot.dk/p/papirklip.html



Nu vil jeg forkæle min lille patient med en kop varm kakao - og ellers nyde at han for en sjælden gang gider at sidde stille og slappe af med sin mor i hånden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...