fredag den 11. august 2017

Lappetæppe og børneværelser...

Jeg elsker at indrette - særligt børneværelser. Derfor var jeg heller ikke sen til at sige ja til at hjælpe en mor til drengenes veninde og ven med at komme med oplæg til ny-indretning af to børneværelser.

Pinterest er en fantastisk inspirationskilde til formålet!

Du kan se mine drenges børneværelser her

Drengen, der ligesom vores mindste, begynder i 1. klasse på mandag fik ny-værelse-indretning i fødselsdagsgave i onsdags. Efter hans storesøster fik en værelses-makeover, har det samme nemlig stået på hans ønskeseddel.

Drengen er vild med Lego og Minecraft, så mit oplæg bar selvfølgelig præg af det. Det kan være jeg deler nogle af idéerne her på bloggen når de er testet i praksis :-)

Da jeg storesøsteren fik sit nye værelse syede jeg et patchwork-sengetæppe (hvor hun selv valgte farver) til hende.

Det ønskede drengen sig også, så sammen med hans mor syede jeg et Minecraft-sengetæppe til ham. Det var hans morss debut foran symaskinen - men det synes jeg nu ikke det færdige resultat vidner om


Tæppet er syet af firkanter 15 x 15 cm. Tæppet er 10 firkanter bred, og 16 firkanter lang.

Drengen var lykkelig - og sov med det samme nat han fik det, så er det arbejdet værd :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...