torsdag den 8. juni 2017

Når man egentlig ikke er på gave...

..men synes at en kommende konfirmand og hendes mor skal have en lille ting, når planlægning af konfirmationen ikke altid var som ønsket - ja, så er det jo heldigt at stoflageret har det med at vokse lidt indimellem :o)

Jeg var ikke helt tilfreds med sidste forsøg på toilettaske, så jeg tog kampen op igen - og det kom er der to nye toilettasker ud af.


I forhold til mønsteret i bogen "Sy med Liberty" ændrede jeg en del ved lynlåsen.

 
 
 

Udover de to toilettasker måtte jeg jo næste også i gang med papirklip, så sådan en ranke kom også
med.


Heldigvis havde konfirmanden + mor en dejlig dag - præcis som de begge havde fortjent!...og jeg fik knækket koden, så mon ikke der skal syes flere toilettasker senere :o)

2 kommentarer:

  1. Åhr Pia <3 Sikken et dejligt indlæg og vi er så glade for toilettaskerne
    Du er en fantastisk veninde.
    PS: Ranken hænger hos Anna endnu!

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt at høre ;o).
      Tak - det håber jeg også godt du ved jeg synes at du er! <3

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...