onsdag den 23. november 2016

Jul på vej (skabelon til print) - og rabatkode til makaku.dk

I weekenden kom vi et skridt tættere på at blive klar til 1. søndag i advent...tænk at det allerede er på søndag!?!

Da morgenmaden var spist tog drengene og jeg i skoven for at finde materiale til årets juledekorationer - og så stod eftermiddagen ellers i julehyggens tegn.

Jeg var egentlig ikke rigtig kommet i julestemning - men julemusik, -dekorationer, -slik og -klip har hjulpet det godt på vej.


Inden de sidste dekorationer blev lavet færdige fik jeg klippet en julegås (skabelon findes her)
Gåsen hænger i en ring af krydsfinér pyntet med lidt enebær.
Ringen kan også laves i karton (diameter 12 cm).

 
Ps. mangler du karton eller andre kreamaterialer (eller måske en julegave ;o)) kan du frem til og med 30.11.2016 opnå 15% rabat på makaku.dk med rabatkoden: "NOV15"

Ligesom julegåsen blev juledekorationerne i år også meget traditionelle - jeg kan bedst lide naturlige dekorationer, så der er ikke så meget pynt udover naturens egen. De ligner derfor til forveksling dem fra sidste år. Dog er adventdekorationen noget større, da den i år er lavet i en gammel værkested metalkasse


 





3 kommentarer:

  1. Vi burde mødes og holde juledeko-dag. Jeg duer bare SLET ikke til det gran der :( Får det nærmest viklet om halsen og får det til at vende forkert *ha ha ha* godt jeg har min kubus stage som igen i år forvandles til adventsstage :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja!!! Ville elske sådan en dag - drengenes tålmodighed rækker ikke længe, så ender med at stå alene til sidst hver gang ;-)

      Slet
  2. Jeg tror, jeg holder mig til billeder.. Der ser det hele så fint og rigtig ud. Hjemme hos os, når jeg kreere, så ser det....ikke helt så godt ud altså. Men never mind; jeg er så meget fan af julen!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...