torsdag den 18. februar 2016

Vi samler på gode dage...

Særligt i denne tid, hvor jeg synes familien er lidt ramt af uheld...

I søndags havde drengene og jeg derfor inviteret min mor og mormor med på Silkeborg Museum, hvor vi bl.a. skulle se Tollundmanden uden sin sædvanlige hue på og deres særudstilling om fund i forbindelse med byggeriet af Midtjyske motorvej.

Særligt Mads er rigtig interesseret i gamle dage og historie generelt, så det var en god oplevelse for både stor og lille. Jeg må indrømme at jeg, til trods for at jeg kører forbi hver eneste dag, ikke har besøgt museet siden jeg gik i folkeskole. Derfor var det med flash back til 6.-7. klasse da drengene prøvede ringbrynje og vi snakkede om Tollundmanden.


 
Vi havde smukt vejr, så gik op til min mormor bagefter til kaffe.

Jeg tror helt bestemt vi kan blive bedre til at besøge de lokale turistattraktioner ;o)

Hjemme igen kom naboen over til Melodigrandprix hygge, både store og små mistede dog hurtig interessen - er sikker på det bliver helt anderledes når den står på MGP i weekenden!

2 kommentarer:

  1. Mon ikke vi også kunne blive bedre til at besøge de lokale turistlokationer. Vi har ihvertfald de fleste steder til gode endnu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tænker der er mange at tage af. Vi har aftalt at "Jorn" også skal besøges inden sommer ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...