torsdag den 7. januar 2016

Lille pige - stor helt

Jeg tager hatten af for Disney og deres univers. Da både Jacob og Mads var mindre var McQueen den store helt (se fx Jacobs McQueen - Cars fødselsdag lige her). Ved min niece på 3 år er det nu Elsa, Anna og de andre fra Frost-filmene der stor-hitter.

Derfor steg jeg da også pænt i graderne, da jeg i samarbejde med Funidelia fik mulighed for at give hende et af deres Frost kostumer. Når man fra svigerinden juleaften modtager en sms med teksten: "HIT - nu blegner de andre gaver. Den førstegave hun åbner :o)" efterfulgt af en pige med smil fra begge øre iført denne kjole, ved man i hvert fald at man har scoret mange point ved en lille pige:
Vidste godt at den ville hitte - syede nemlig en elefanthuse i Anna og Elsa stof (som hun også tidl. har fået kjole i, her), som nærmest ikke kunne komme af hovedet da den først var kommet på.

Jeg syede den efter Ottebres elefanthuemønster som findes lige her. Lokkede lige Jacob til at være model inden den blev afleveret (selvom han synes det var MEGET skørt!).

 
Niecen er dog langt fra færdig med Frost, Elsa og Anna udstyr - så jeg har modtaget en bestilling på Frost-papirklip, så må se om jeg kan få kopieret det jeg tidligere har lavet (her) så hun også kan få en uro/ranke med heltene. Hitter Frost-universet også hjemme ved jer?

4 kommentarer:

  1. Åh JO! Frost mig her og der og alle vegne :) Luna er helt vild med Frostuniverset og har snart været det længe og værelset bærer i den grad præg af glæden ved Elsa og Anna efterhånden, og som niecen, så er Luna slet ikke færdig endnu - på ønskesedlen til fødselsdagen (om 3 mdr) er allerede fyldt med nye Frostønsker :) Papirklip ville også være et kæmpe hit herhjemme, men saks og papir er ikke altid de bedste venner med mig - men måske jeg skulle forsøge mig alligevel ;)

    Skøn elefanthue du har fået syet :)

    SvarSlet
  2. Herhjemme er min datter også vild med frost. Særligt Elsa, og hun har efterhånden virkelig meget fra filmen. Både diverse kostumer, men også barbie dukker, frost slot og lego med frost. Og i november holdte hun en pige fødselsdag med frost som tema.
    Moren der imod er ved at være lidt mættet af frost.
    Kh
    Maria

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...