onsdag den 11. november 2015

Keramik og tålmodighed...

Jeg elsker mine onsdage, hvor jeg har ego-aften med keramik på aftensskole, men må indrømme at min tålmodighed også ofte bliver sat på prøve. Jeg er nok født utålmodig - men med keramik er man altså nødt til at være tålmodig!

Først tørre, så forglødes, så glaseres, så brændes - det er altså lææææænge at vente på at få en idé realiseret! Særligt når nogle af idéerne aldrig når igennem alle faserne eller slet ikke ender ud som det gjorde i hovedet ;o)

En af idéerne, der har været længe undervejs - men heldigvis endte godt - er et skilt til Mads, som nu hænger over hans Lego "billede" og Lego legebord.




6 kommentarer:

  1. Så sejt Pia og jeg kan sagtens følge dig i det med tålmodigheden. Det er også en af de hemsko der er ved at være kreativ :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde - ja, men kan heldigvis mærke at jeg bliver bedre til det med årene ;o)

      Slet
  2. Hvor er den sjov, jeg elsker også at lege med keramik, men har desværre ikke gjort så meget i det..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja det er så afstressende at sidde med ler, men tiden fra start til slut kan godt virke lang indimellem ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...