søndag den 15. november 2015

Frost - til drenge

Jacob (og indimellem også Mads) har længe haft et godt øje til "Olaf" fra "Frost", så da vi sidst var i sommerhus og kom forbi Videbæk synes Jacob helt bestemt at vi skulle have "Olaf" med hjem.

Mads og Jacob blev enige om at de ikke skulle have nissehuer da vi ville have lavet årets julekort - men i stedet skulle de da have sne-mands T-shirts!! Så jeg fik travlt aftenen før´, men drengene fik det som de gerne ville...




Billederne blev rigtig gode - så mon ikke I får et kig på nogle dem senere ;o)

12 kommentarer:

  1. Flot bluse.
    Synes det er skønt der også er kommet "Frost stof" til drengene :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
  2. Flotte flotte bluser, tænk Emil ved også hvem Olaf er og det endda uden at have set filmen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde - ja Disney kan altså det der med at "brande" sig selv og sine karakterer ;o)

      Slet
  3. Hvor er den da blevet flot, den vil min nevø også elske.. :)

    SvarSlet
  4. Super fine bluser og super god idé med ens snemands t-shirts :-D
    Jeg har også bestilt stof hjem til min knægt med Olaf og Svend, synes det er så godt at der også er kommet noget stof til drengene :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sabrina - ja, det er rart når der også kommer noget mere neutralt. Jacob har længe sukket efter Olaf stof...

      Slet
  5. Hej Pia, jeg er en ny følger her på din fine blog. Jeg vil blot høre om du syr den fine Frost trøje på bestilling? Mvh Helle

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Helle.

      Frost trøjerne er jeg ikke så glad for at sy på bestilling, da det er Disney der har det som reg.varemærke. Derfor er det lidt uklart om man kan komme "galt afsted" med at sy til andet end eget forbrug med det stof.

      Mange hilsner Pia

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...