søndag den 28. juni 2015

Når superhelten tænker højt...

Den anden dag var mindstemand i det filosofiske hjørne - så pludselig lød det ude fra toilettet: "mor - hvorfor findes der piger". Det er åbenbart der man tænker bedst, i hvert fald er det der, eller lige før sengetid spørgsmålene oftest kommer til ham...

Jeg valgte den hurtige respons: "fordi, ellers havde du jo ikke haft en mor". Jacob: "bliver jeg så en "far", når jeg bliver stor?", mig: "ja, det kan man jo håbe på". Jacob: "jeg vil ikke være far, når jeg bliver stor - jeg vil være Wulverine!" ...så jo, der er en herhjemme der har klare (omend lidt urealistiske) fremtidsdrømme ;o)

Det overrasker mig ikke at superhelte fylder meget i tankerne, det gør de efterhånden også i tøjskabet. Vi kan ikke gå forbi en stofbutik med "superheltestof" uden at det kræver køb og tid ved symaskinen.

Både Jacob og Mads ejer nu også en bluse med "the flash"!




Det bedste ved den bluse er, at man er lynhurtig når man har den på - også til at blive færdig om morgenen. Elsker den logik, der følger med den alder Jacob har nu!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...