torsdag den 26. marts 2015

Patchwork penalhus

Mit tidligere penalhus måtte Mads låne, da lynlåsen i hans stod af. Jeg havde egentlig regnet med at kunne få det igen, når jeg havde fået lavet en erstatning til ham.

Men, som jeg selv gjorde i skoletiden, har mit tidligere penalhus fået tatoveringer - så det og de vilde monstre (der nu "pynter" på det) får han lov at beholde selv.

I stedet har jeg lavet et nyt til mig selv



Patchwork-stofferne er primært købt ved misformake.co.uk - en butik jeg vist er blevet lidt afhængig af ;o). Elsker den stil af stoffer Kate forhandler!



Selve patchwork-stykket er mit tidsfordriv, som jeg har siddet og hygget mig med i omklædningsrummet imens Jacob har lavet gymnastik i hallen. Det var sidste gang han var afsted i tirsdags, så mon ikke der kommer lidt mindre patchwork fremover ;o) 


DIY'en jeg har brugt til at sy-penalhuset er igen Christinas - lige her - blot tilsat piping ved lynlåsen ;o)



2 kommentarer:

  1. Det er virkelig flot.
    Når jeg ser de fine patchwork ting du får lavet bliver jeg super inspireret og får selv lyst til at gå i gang. Men samtidig synes jeg det virker temmelig uoverskueligt at sidder der og sy i hånden... Men måske er det bare at kaste sig over det, det knne jo være jeg kom til at holde af det :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Linette. Kan kun anbefale det - er ellers ikke tålmodig af natur, så limstift er vejen frem for mig. Dur ikke til tanken om først at ri og så at skulle sprætte det op bagefter ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...