onsdag den 18. februar 2015

Vinterbluser til drengene

Jeg har slet ikke fået vist alle produktionerne fra vores syvende kreaweekend frem endnu, så her kommer lidt mere.

Mads er lige pludselig blevet ret vil med isbjøne, hvor det kommer fra ved jeg ikke, men han har i hvert fald længe snakket om at han godt kunne tænke sig en isbjørne bluse mere.

Jeg må indrømme at jeg ikke er så god til at sy til ham mere (en størrelse 158 tager bare længere tid og mere stof ;o)). Men når han gerne vil og endda lige frem efterspørger at gå i "mit" tøj skal han da ikke snydes. Derfor fik begge drenge en isbørne bluse.

Jacobs er holdt meget i de blå, grå og brune farver - kun med en neonorange piping ved ærmet. Så kan den nemlig gå til de bukser jeg syede til det andet sæt.


Mads' udgave blev med neonorange detalje øverst på raglan ærmet - ligsom de bluser jeg syede til nytår til ham og Jacob


Udover isbjørneblusen fik jeg også produceret en længe ønsket Angry Birds bluse til Mads


Den skabte stor glæde og får ikke lov at ligge længe i skabet ad gangen.

12 kommentarer:

  1. Sikke nogle skønne bluser. Men str 158.. Wow.. Hvor gammel er han?

    Vores Pi på 11 bruger den størrelse. Men Hunteg heller ikke så lang :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja 158!?! Han er kun 8 år, men med forældre der begge er over 180 cm skal det jo næsten blive "slemt" ;o)

      Slet
    2. Ja okay... Herhjemme er vi ikke 2 lo... Høje ...

      Slet
    3. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

      Slet
    5. Ja okay... Herhjemme er vi ikke 2 lo... Høje ...

      Slet
  2. Kan da godt forstå, at de gerne vil gå i mors kreationer - de er nemlig super seje! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak Ann-Katrine - han har også lige lagte tre nye bestillinger ;o)

      Slet
  3. VOILA og velkommen til Pia´s nye læææææækre blog-design. Kæft det ser godt ud smukke. Det vil jeg da også ha!!!
    Håber alt er vel hos Jer nordpå. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak søde - ja, der skulle ske lidt nyt - du siger bare til ;o).

      Vi er desværre syge på skift, håber I er mere heldige sydpå ;o)

      Slet
  4. Hvor er det skønne kreationer! Især er jeg vild med isbjørneblusen. Hvor kommer stoffet fra? Det synes jeg ikke, at jeg har set før.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak, Anna. Kan ikke lige huske hvem, der har lavet det - men det er købt i denne webshop: http://www.shop-020.de/shop-Lieblingsstuecke.html (farlig butik med stort udvalg af jersey til drenge ;o)).

      Kh. Pia

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...