torsdag den 27. november 2014

Jul på bloggen.

Det kan godt være julestemningen lader vente på sig væk fra skærmen - men på bloggen fejler den vist intet.
 
 
Endnu et klip har set dagens lys - denne gang en bestilling på juleranker fra drengenes farmor.
Det er altid sjovt at få frie hænder med tema - heldigvis kunne min svigermor bruge dem ;o).
 

En bestilling fra min far er det også blevet - jeg har for første gang prøvet at lave syltede rødbeder! Det er helt sikkert ikke sidste gang, det var jo utrolig nemt ;o).

Opskriften jeg fulgte er helt traditionel og fundet lige her.


Måske jeg i år også skulle forsøge mig med hjemmelavet rødkål til jul, må indrømme at jeg før har betalt mig fra det...har du en god opskrift?

8 kommentarer:

  1. Hvor er det en sød juleranke :-)
    Hilsen Heidi

    SvarSlet
  2. Skønt med julestemning :) Her hjemme er pynten kommet frem, der mangler "kun" mine mange og højt skattede kravlenisser :) i morgen står den på juleklip i både børnehave og på skolen og søndag er det tid til børnenes første juletræsfest - Jul er dejlig :)

    Og sjovt du har syltet rødbeder, jeg har netop i dag tænkt på at det kunne være sjovt at prøve, nu tror jeg altså jeg er nødt til at kaste mig ud i det ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, mangler bare lige selv at komme i julestemning ;o). Det kan du sagtens - det var så nemt ;o)

      Slet
  3. Har en opskrift på rødkål, som er supernem og som jeg har forsynet familien med siden 2007 :) Emailer den lige til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej, tusind tak - det ligner lige én jeg har evner til ;o)

      Slet
  4. Er vild med din juleranke -. tænker at lade mig inspirere! :-) Og så vil bare lige sige, at hjemmelavet rødkål faktisk slet ikke er så tidskrævende og svært som man skulle tro! Jeg kan anbefale Claus Meyers opskrift. :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...