torsdag den 9. oktober 2014

Skal vi ikke byg' en snemand?

Når jeg viser papirklip frem på Instagram (hvor jeg hedder @piaskytte, bare for ikke at gøre det nemt) bliver jeg ofte spurgt hvorfra jeg får inspiration fra til mine motiver.

Oftest ligger det lige for - årstiden, hverdagen og det der optager mine drenge. Sidst vi kreahyggede blev Jacob ved med at sidde og synge "skal vi ikke byg' en snemand" (fra Disneys Frost), så selvom det egentlig var efterårspynt jeg var gået igang med sad jeg pludselig og klippede juleklip - og lidt efter så en ranke til Sara (vores venners yngste datter) dagens lys


Ranken får hendes mor på mandag, hvor vi skal mødes til hakke-workshop i Aarhus - det glæder jeg mig til.

Det et Pernille med Bloggen pescno.blogspot.com, der underviser i butikken Yarnfreak. Glæder mig til at lære at hakke mønstre og andre masker.

PS. husk at det er i morgen jeg trækker en vinder i photowall-give away'en ;o)

10 kommentarer:

  1. Du laver simeplthen de dejligste klip...er dybt inponeret over dine evner til at skabe og tegne...og også misundelig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, du er altid så sød til at kommenterer dem, Anne ;o)

      Slet
  2. Hvor er den da fin - du kunne jo sælge den som skabelon.. Jeg ville ihvertfald gerne aftage:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - tror det er lidt "farligt" med salg, når Disney står bag karakteren - ville ellers gerne ;o)

      Slet
  3. Du er simpelhen så dygtig til de papirklip.

    Kh. Linette

    SvarSlet
  4. Ja, jeg ville også gerne betale for en skabelon.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis ikke Disney havde stået bag havde jeg også gerne gjort det ;o)

      Slet
  5. Jeg er vældig facineret af dine ranker og har helt fået lyst til selv at lave nogle :-) Må jeg spørge om du har et trick til at håndtere de helt små ting, såsom pupiller og lignende. Bruger du limstift og pincet eller? Mange hilsner Kate

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg bruger bare alm. limstift og mine pølsefingre ;o). De helt små ting, tegner jeg nogle gange på med posca-tusher, hvis det skal være meget præcis...

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...