onsdag den 15. oktober 2014

Når det gerne må se ud af mere end det er...

Kender du det, det gør ikke noget hvis ting ser ud af mere end de er?

Sådan er det med denne æblekage, jeg lavede da jeg var vært for kreaklubben sidst


Selvom jeg var alene hjemme med drengene (manden var 14 dage i USA med job) måtte der gerne være hjemmebag på bordet. Det lykkes med den nemmeste æblekage - jeg fandt opskriften på lige her.

Kreaklubben er dannet via Instagram - det er lidt hyggeligt når det lykkes at skabe venskaber der også holder i den virkelige verden.

Sidst vi var samlet var temaet smykkefremstilling - noget jeg som den eneste ikke har prøvet siden jeg gik i SFO og lavede perler af cernit der skulle hænge om hals eller arm i lædersnor (Jep vi snakker 90'erne ;o)).

Dem vi lavede i kreaklubben var dog lidt mere nutidige og formet i silicone forme. Jeg er sikker på at mindst to af parrene nok skal blive brugt.



...og så håber jeg lidt at de andre er med på at lave smykker igen - det var jo sjovt og slet ikke så svært som jeg havde troet!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...