fredag den 31. oktober 2014

En chima fan fylder snart 8 år...

Vi nærmer os så småt december, foruden jul betyder det også fødselsdag herhjemme.
 
I år er det hele 8 år vi kan fejre - og når man fylder 8 er det altså slut med at mor kan påvirke tema for fødselsdag mere.
 
Jeg havde lidt frygtet at han ville vælge Lego Chima, så selvfølgelig valgte han lige netop det :o)
 
Det er nemlig nærmest umuligt at finde paptallerkner, servietter og pynt masse produceret med Lego Chima, så jeg har været i gang med karton, saks og lim igen.
 
Har valgt at gøre det på den måde, så det efter fødselsdagen kan pynte på Mads' værelse.
 
 
 
Selve chi-kuglerne er lavet med flydende akvarelfarver
 
Nu skal vi så bare blive enige om en menu, aktiviteter og dato for festen.
 
Heldigvis kan Pinterest hjælpe kreativiteten lidt på vej - er flittig bruger at Pinterest når der skal planlægges børnefødselsdag. Hvis du vil se lidt af det jeg allerede har "gemt" kan du se her.
 
Har du nogle idéer til nemme løsninger hører jeg gerne - synes der er nok at kreaprojekter i julemåneden i forvejen, så hvis jeg kan komme nemt om ved noget af det gør det absolut ingen ting ;o) 
 
 

Jeg havde egentlig haft planer om at lave modeller til de forskellige figurer, men det blev for omfattende med alle de små dele :o(




Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...