torsdag den 11. september 2014

Tema-fødselsdag til en McQueen fan

I weekenden skal børnehave-vennerne endelig på besøg. Tror Jacob har snakkede om hans McQueen-fødselsdag i et halvt år nu.

Han har modsat sin storebror holdt fast i samme tema, havde jeg bare vidst det, var der jo ingen grund til at være bagud nu :o).

Indbydelserne er lavet og sendt - selvfølgelig med yndlingsfarven (lyserød!?!) som baggrund.


Derudover har jeg printet og klargjort "flaske etiketter" til vandflaskerne (etiketterne er fundet gratis lige her).

Startflag-stoffet er købt ved Fjølner og lidt af det er allerede brugt til navneranke, der er skal udgøre en del af pynten.

...men begynder allerede at fornemme at jeg igen har overvurderet hvad jeg kan nå - det er måske meget godt. Tænker at vi skulle have boet i USA for ikke at skræmme de andre forældre hvis jeg havde nået det jeg gerne ville...men kan altså ikke gøre for, at jeg elsker at lave dekoration og planlægge børnefødselsdag - jeg håber jeg når et par projekter til inden weekenden ;o)

Heldigvis er der styr på fødselsdagsdrengens beklædning (eller i hvert fald overdelen), da jeg jo tidligere har forsøgt mig med et cars sæt.

Hvordan har du det med børnefødselsdage - er det bare noget, der skal overståes (eller glemmes) eller nyder du også som jeg næsten forberedelserne mere end selve festen?

4 kommentarer:

  1. Næste gang jeg afholder tema-fest så booker jeg dig. DU ER FOR VILD PIA!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en aftale ;o). Mads har også allerede booket Star Wars tema til december, så mon ikke det bliver det næste - med mindre han når at ombestemme sig igen ;o). God weekend

      Slet
  2. Sikke nogle skønne ting. Jeg har ikke tidligere lavet så meget ved pynten men er faktisk begyndt på det. :-) når tiden er der ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - bliver altid lidt grebet af det. Er ikke nået til at lave de fine kager du laver endnu ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...