lørdag den 20. september 2014

klip klip klip...

I onsdags havde jeg besøg af Gitte. Vi har længe snakket om at skulle have en krea-eftermiddag med saks, karton og lim - det fik vi endelig gjort alvor af i onsdags ;o).

Jeg fik lavet lidt efterårspynt, da sommerranken vist snart skal udskiftes!

Først blev det til en ranke med ude-aktiviteter:


...og bagefter en skov-inspireret ranke


Da jeg alligevel havde gang i symaskinen fik jeg også syet noget Halloween-pynt, som jeg klippede/limede til forrige gang i kreaklubben, sammen (du kan se hvordan en del af motiverne er lavet lige her).


Er du også ved at komme i efterårstemning?

God weekend!

2 kommentarer:

  1. De er så super seje og hvor kommer alle de ideer fra ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - bare jeg vidste det, indimellem kunne det være rart at lukke af ;o). Ej, normalt er de inspireret af drengenes helte eller årstiden ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...