søndag den 24. august 2014

Vægtæppe...

For et par år siden havde jeg ikke troet, at det var noget jeg skulle prøve igen eller for den sags skyld udsmykke stuen med - men efter af have fulgt med ved leizyb og Mette (på blog og instagram) og set flere andre flotte tæpper via Pinterest måtte jeg selv prøve igen.

Kan huske at jeg havde min egen væv og vævede tilbage i SFO'en, men hvordan var det nu lige...
Heldigvis fandt jeg en DIY via Pinterest, så det er den (lige her) jeg har taget udgangspunkt i.

Der er helt klart plads til forbedringer - og det var sjovt at sidde med, så mon ikke der skal laves et nyt igen. 

Begge drenge var også meget interesseret, så håber de vil lege med næste gang...




 
Nu er jeg bare spændt på hvornår manden beder mig om at fjerne vægtæppet fra stuen igen - mon jeg kan overbevise ham om at det er godt for akustikken? ;o)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...