torsdag den 7. august 2014

Stjerne-smarte shorts...

Da vi var i Holstebro kørte vi forbi et skilt med "Videbæk 20 km" - det er altså farligt når man er stofafhængig og ved at der er udsalg i Videbæk.

Jeg fik Mads overtalt til at køre en lille omvej på hjemturen - og så shoppede vi stof ;o)

Mads har allered fået en t-shirt i en af de stoffer han valgte (men det er endnu ikke lykkes mig at få den foreviget).

I lørdags blev det så til nye shorts til Jacob:


Den turkise isoli med stjerneprint lå som afklip til 35 kr. for godt en meter - så selvom jeg har syet stof er der stadig til mange projekter endnu.

Shortsene er lige syet efter et baggy bukse-mønster i Ottobre 1/2014 - blot afkortet til shorts. Pyntesting er syet med gul og så har jeg tilsat lidt neongrøn piping ved lommerne.

Jeg fik også syet en "fiske" t-shirt, som Jacob mener passer til shirtsene:



2 kommentarer:

  1. Du er altså bare sej til det der med tøj til dine drenge - så fedt det hele ,)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - heldigvis bliver de også begge to stadig glade når jeg laver noget til dem ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...