fredag den 18. juli 2014

Om at ligne andre...

Jeg har altid trukket lidt på smilebåndet når Mads og Jacob har brugt argumentet "fordi det har X" om noget de ønsker sig - og tænkt at det var typisk børn at tænke sådan.

Men efter jeg har fået en profil på Instagram har jeg erfaret at det er ikke kun et fænomen blandt børn ;o).

I hvert fald har jeg lagt mærke til at meget nips, billeder og møbler går igen (ja, jeg er også selv en af dem, vidner den boligreportage vi fik lavet vist også om ;o))).

Men netop når man er en af dem, kan man vel godt tillade sig at lave lidt grin med det?


Det kom jeg i hvert fald til - og lavede for sjovt øverste papirranke en eftermiddag drengene og jeg sad
og tegnede.

Lena var hurtig til at ønske sig en i fødselsdagsgave - og så måtte jeg jo ligefrem til at gøre mig umage - og så var Instagram-ranken født:


Sjovt nok endte ByLassen (dem med lysestagen) også med at spørge om lov til at vise billedet på deres profil...det fik de selvfølgelig lov til. Det er jo sådan virksomheder skal tage imod kreative gengivelser af deres ting ;o)

Men jeg manglede et par ting på ranken, så de kommer her - mågestel, stelton, kaffekop, legetøj og lækker kage (som du finder opskriften på her) - vi mangler vist kun de søde børn, men dem var jeg ikke lige leveringsdygtige i dag ;o)


Er du også på Instagram? Måske vi se - jeg hedder @piaskytte der, bare lige for at gøre det lidt mystisk (eller ikke helt gennemtænkt)

Ha' en god weekend ;o)

9 kommentarer:

  1. De er bare så fine dine ranker.
    Også rigtig god weekend til dig

    SvarSlet
  2. Ej hvor er den fed.
    Mon jeg kan købe en ved dig, jeg er fuldstændig solgt. Jeg kan faktisk ikke leve uden sådan en ranke ;-)
    Knus Mette
    lehto77@hotmail.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Mette - lige præcis denne tør jeg ikke tjene penge på...ved at der er nogle der har haft problemer med Kay Boyesen familien pga. en hækleopskrift på fuglen ;o)

      Slet
  3. Skønne og kreative papirranker... :o)

    SvarSlet
  4. Som altid laver du de dejligste ting i papir...simpelthen så kreativt og super god ide :-)

    SvarSlet
  5. Du er bare så super kreativ!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...