tirsdag den 10. december 2013

Mer' leg med karton, lim og saks...

Jeg har vist advaret før - når jeg først kommer igang med en salgs kreaprojekter har jeg det med at falde i hak.

Denne gang er det igen karton, lim og saks den er "gal" med - endnu lidt juleklip er det blevet til:


Planen var at det skulle være traditionelt også hvad angik farvevalg - men det ender åbenbart altid med flere farver herhjemme. Tror måske aldrig det vil lykkes mig med farveafstemt julepynt ;o).

Motiverne derimod blev traditionelle


De fire juleranker hænger nu og pynter i mellem drengenes værelser



Det er et af de (få) steder i vores hjem, hvor der ikke er så mange farver - det er der så lavet om på nu... ;o)

Er din jul farveafstemt eller er din ligesom min?

8 kommentarer:

  1. Så fint : )

    Herhjemme er det endt meget i hvid sammen med natur mikset med det mere traditionelle som rød i forskellige nuancer, hør og lidt støvet blå og sort - så det er meget afdæmpet og sammenhængende for første gang nogensinde - plejer at være mere roddet end kønt : D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Måske der så alligevel er håb forude ;o)

      Slet
  2. Du er altså en knag til det der klipperi og det bliver så fint afstemt i farverne.
    Hos os er julefarve RØD også selvom jeg de seneste tre år har indkøbt til julepynt til at skifte til HVIDT tema ;D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Lene. Jeg har også meget julepynt i sort, sølv og hvid - men det er som om det aldrig er det der ender med at komme op. Rød er vist også stadig den dominerende farve herhjemme ;o)

      Slet
  3. Hvor er de da bare fine... så skidt med at farveafstemme alting - Det er trods alt din/jeres jul ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, det forbliver nok en farverig jul herhjemme de næste mange år - mon ikke det bliver noget andet når drengene bliver ældre ;o)

      Slet
  4. Hvor er de fine - det er næsten synd, at de skal ned igen efter jul. Jeg er slet ikke til farvekoordinering, når det gælder julepynt. Der skal være plads til det hele.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak ;o). Ja, det virker altid så tomt når al pynten kommer væk igen ;o).

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...