torsdag den 7. november 2013

Nattøj...

Begge drenge mangler nattøj, så til vores kreaweekend fik jeg syet et sæt til hver...

Jacobs blev i jersey med katte print fra Stofdepotet tilsat en solgul rib. 

Han (og lyset, eller mangel på samme) var noget drillesyg, da jeg vil fange ham i nattøjet:



Leggins er efter det nyeste Ottobre blad (4/2013). Jeg kunne godt nok ikke helt gennemskue forklaringen på hvordan de mente gylpen skulle laves - så nattøjet det blev med min og Libbies fortolkning.
Men den virker - er noget spændt på om han opdager funktionen en dag når bleen er smidt ;o)



8 kommentarer:

  1. Jeg tror da, at jeg skal prøve de leggins til natbukser. Her er det ofte bukserne, der først slides eller bliver for stumpede. De ser gode ud med den lange rib.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, tænker ribben giver dem længere levetid ;o)

      Slet
  2. Hvor er det bare sødt, snart for fint til at sove i.

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. De fleste af de sæt han har er arvet fra storebror (og har været igennem flere ture i vaske- og tørretumbler), så synes han trængte til et "finere" sæt vi kunne være bekendt at give ham på når vi har gæster eller er i byen ;o)

      Slet
  3. hvor fint detaljen med katten passer ved gylpen... :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det skulle jo næsten være sådan ;o)

      Slet
  4. Nåh, hvor er han bare sød og sættet ser simpelthen så rart ud. Lige som nattøj skal være :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - der er krudt bagi i ham - pt. har han hele fire sår/skrammer alene i ansigtet!!

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...