tirsdag den 3. september 2013

Mine svigerforældre skal flytte

Og når man, som min svigermor har gemt ALT dukker der altså godter frem ved sådan en flytning.

Bl.a. er seks fine tremmestole flyttet ind. På sigt skal de have en ny omgang maling, men det er da lidt sjovt at de nu næsten matcher vores endevæg i stuen ;o)


Et par poser med retrostof og kjoler har også fundet vej her hjem


Elsker de klare farver og mønstre, så saksen og maskinen har allerede være igang med noget af det


Tror det bliver rigtig godt, når jeg får tid til de sidste detaljer...det er sjovt at redesigne svigermors gamle kjoler, jeg glæder også til at kunne vise hende, hvordan jeg har brugt stoffet på ny ;o)

10 kommentarer:

  1. Hvor skønt. Her frygter jeg mere den dag svigerforældrene flytter. Jeg tvivler, der er noget godt i deres gemmer. Og lige så heldig som dig - det er der i hvert fald ikke mulighed for at være.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan være de overrasker, jeg anede ikke at min svigermor gemte de tøj hun selv havde syet - faktisk vidste jeg ikke engang at hun havde syet ;o)

      Slet
  2. SKØNNE sager!
    Det er da en ren skat :-).
    Og til stor glæde for begge parter at I nu vil bruge tingene, kan jeg tænke mig?

    Jeg glæder mig til at se mere til de re-designede kjoler :).

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke - manden forbød mig også at tage med derud og hjælpe af frygt for at jeg ville tage alt for meget med hjem ;o).

      Glæder mig også til at få tid til det!

      Slet
  3. Ja heldige dig - men jeg blev jo også lidt heldig på den konto :)
    Glæder mig til at få stolene omkring bordet, tror vi bliver super glade for dem!
    Glæder mig også til at se hvad du får re-designet ud af kjolerne!!
    kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde du nemlig ;o). Det tror jeg I gør - de er uden tvivl perfekte at sidde og drikke rødvin i, de er jo testet.

      Det kan være det er et af projekterne jeg tager med til blogtræf ;o). Knus

      Slet
  4. Mums hvor nogle fine ting. Glæder mig til at se hvad det bliver til :-)
    Kh Line

    SvarSlet
  5. Lækre ting du har fået.
    Min Mor er i gang med en større oprydning hos min Mormor, så jeg får også fine gamle stoffer og knapper med mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Dejligt - det bliver sjovt at der dukker frem ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...