mandag den 1. juli 2013

Let's Get Organized!

Tror det skal være vores næste mål herhjemme!

Indrømmet - jeg er og bliver uskruktureret (og lidt af et rodehoved). Forsøger at bilde manden ind, at det er en af "sidegevinsterne" ved at være født kreativ - ergo, ham må leve med det ;o).

Problemet er bare at det ikke altid går med to små drenge i huset, derfor gør vi jeg nu endnu et forsøg på at supplere vores fælles "google calender" (i øvrig genialt til at holde styr på aftaler, men det var et sidespring).

Jeg har fundet (via Pinterest) de fineste ugeplaner lige til at printe lige her.


Nu gør vi et forsøg med sådan en plan lige ved siden af vitaminpillerne...


Om det virker ved jeg ikke, men det er da en start? ;o)


Er du struktureret eller lider du af samme "sygdom" som mig?

6 kommentarer:

  1. Om jeg er struktureret, tjaaa, har det i hvert bedst med at madplanen er der hver uge. Carsten plejer at sige at jeg godt kan være impulsiv, i hvert fald hvis det er planlagt i god tid *griner* :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tror du ville være min mands drømme kvinde, Lena. Han mener jeg snød ham ved at holde facaden indtil han var solgt ;o). Tror også jeg havde gættet dig til at have struktur efter vores sommerhustur...og mon ikke jeg var gennemskuet efter at dømme antal gange min saks, mønsterpapir eller knappenåle pludselig var væk ;o)

      Slet
  2. Jeg er helt enig med dig.. det er gevinsten ved at være kreativ. ;o) for nej, jeg er heller ikke altid så struktureret selvom jeg forsøger.. og ja.. Google kalenderen er genial

    SvarSlet
  3. Altså, det ser i hvert fald GODT ud, som det hænger dér! Og suk, hvor vi dog kender det herhjemme!! ;-)

    SvarSlet
  4. Struktu....øhhh hbad for et ord! Ej jeg vil nok nærmere kalde det manglende disciplin!! For jeg kan godt hvis jeg strammer mig an! Og bliver da også nogle gange nødt til det med 3 små børn i huset! Jeg har prøvet madplaner, men synes det er svært ift. Indkøb.... Det kan ikke rigtig være i køleskabet og holdbarheden på f.eks kød er et problem (og nej dur hller ikke til optøet fryserkød!)
    Jeg proklamerede meget stolt overfor kæresten, kort tid efter vi havde mødt hinanden, at jeg var god til at abstrehere.... Han synes det var en fremragende egenskab.... Dengang, men det irriterer ham ofte nu!

    Har en gang hørt at kreative mennesker har svært ved at "kasser og rammer" da det kan virke begrænsende for udfoldelserne!

    SvarSlet
  5. Ja, jeg er meget struktureret. For mig giver struktur og faste rammer mig mulighed for at være impulsiv. Jeg ved godt det lyder ret modsatrettet, men for mig er det klar logik ;-)
    Jeg synes det ser fint ud med den kalender. God idé!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...