søndag den 26. maj 2013

Gaver...

Mads har virkelig festet i weekenden - helt tre fødselsdage har har nået af fejre!

Først min i fredags, hvortil jeg havde lavet nogle nye flagranker (næsten magen til dem der pyntede til min morfars 80 års fødselsdag i januar) og pyntet med den nyde fine "tillykke"-ranke (der hænger på boghylden) jeg har købt af Louise 


Flagrankerne er lavet af rødt karton klippet i firkanter og et hvidt kors malet med posca-tuscher på begge sider inden har syet dem sammen:


Lørdag var han så til 6 års fødselsdag ved bedsteveninden (fra børnehaven), hvor jeg bl.a. havde lavet en t-shirt (igen med bambi og neon, denne gang og tilsat lidt gult)



Søndag var det igen en af de bedste venner fra børnehaven (der også er vores nabo) som havde indbudt ham til 5 års fødselsdag.

Mathias har lige fået "nyt" værelse, så han skulle selvfølgelig begaves med en navnevimpel:


Den er syet i alm. bomuldslærred tilsat lidt rødt strygestof.

Psst - du kan også vinde en gave i den Give Away By Pepe (Pernille) har stillet til rådighed her på bloggen (se mere lige her) - jeg trækker en vinder i morgen (mandag) aften ;o)

6 kommentarer:

  1. Sikke en fest vi har haft... :-) Lyder dejligt - og lidt hårdt med tre fødselsdage. Og ih, altså hvor er du bare effektiv med den symaskine - så fine bluser du tryller frem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var heldigvis kun Mads der måtte klare tre i træk ;o)....jeg tog så godt nok lige en firmafest lørdag, så må indrømme at jeg var glad for at Mads også skulle afsted søndag ;o)

      Slet
  2. Hold da op en masse fester:-) Men det lyder rigtig hyggeligt og du har virkelig sørget for nogle fine gaver.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, de kunne heldigvis også bruges ;o)

      Slet
  3. Jeres hverdag må om nogens også flyve forbi smukke :)
    Hvor har du købt neon rib henne? Det ser skisme smart ud!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Årh, det synes jeg også den gør!!! ;o).

      Det er fra vores lokale stof-butik, sig endelig til hvis jeg skal handle for dig (mener det var 60 kr./meteren)

      Knus Pia

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...