mandag den 1. april 2013

Fra den ene yderlighed til den anden...

I går viste jeg elefanthuer - i dag bliver det sommernederdele ;o)

Det var faktisk planen at jeg skulle ordne stof, men som det næsten altid sker fik jeg lyst til at sy i stedet.

Jeg fandt et mønster på en sol-nederdel i af de symagasiner jeg lånte på biblioteket inden Påske - og så var det faktisk et hurtigt projekt og en fin måde at bruge rester på synes jeg...


Den store nederdel bliver afleveret til en en af Mads' veninder, der var med til vores Påskebrunch i dag (som vi er i fuld gang med når dette indlæg bliver postet) - den lille kom til efter en kommentar fra Pia på Instagram, så den er snart på vej til Thea...


Som drengemor er det faktisk lidt sjovt indimellem at finde blomster-stoffer og kjole/nederdele-mønstre frem og gå igang...men desværre resulterede det så I af der stadig er kaos i stofskabene ;o)



17 kommentarer:

  1. De er fine :-) solen skinner, så det er skønt med forårs sager :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, det er da et fantastisk vejr! Vi har lige holdt den årlige påskebrunch og æggejagt - der endte med fodboldkamp i haven...SÅ er det altså forår ;o)

      Slet
  2. Hvor er de altså fine!
    Nu må jeg snart finde sådan et mønster, så jeg kan få brugt lidt rester :-)
    Kh. Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg har stadig bladet, så hvis du sender en mail med adresse og str. kan jeg tegne det af inden jeg afleverer ;o)

      Slet
    2. Selvfølgelig - bare du lover at vise resultatet på din blog eller instagram ;o)

      Slet
    3. Hvor er det sødt af dig!
      Jeg vil love at vise begge steder - godt eller skidt :-)

      Slet
    4. Det er en aftale ;o). Du kan bare sende adressen til pia_skytte(a)hotmail.com

      Slet
  3. Hvor er de fine :)
    Kh. Sabrina

    SvarSlet
  4. De er rigtig fine. Jeg kender det godt, det med at når der skal ryddes op, er der bare noget andet der er langt sjovere. Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig sådan det altid ender herhjemme ;o). Det er meget sjovere at sætte stoffer sammen end at lægge dem pænt på plads ;o)

      Slet
  5. Yderligheder er godt - Specielt når det er sådan nogle skønheder vi får at se!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det må da også siges at have hjulpet på vejret - her er det i hvert fald forår i dag ;o)

      Slet
  6. Hvor er de fine og sommerskønne!

    Jeg har også 2 drenge så jeg kender godt det, der hyggeligt i at få lov at lave pigetøj ind i mellem :)

    Kh. Linette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er altså lidt hyggeligt med lidt forandring en gang i mellem ;o)

      Slet
  7. Hvor er de bare fine og lige oplagt at bruge her til foråret

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, tør man håbe på at forårsvejret i dag er kommet for at blive? ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...