torsdag den 28. marts 2013

Vinder(en)

Vinderen - der blev til vinderne...

Jeg er så glad for den fine modtagelse I har give min Guve Away, taget i betragtning af at jeg stadig er nybegynder hvad angår overlocker og jersey.

1.000 tak!

Derfor blev vinderen også til vinderne, da jeg har valgt at trække to.

I har skrevet de sødeste kommentarer - tak - så er glad for at jeg kunne overlade udtrækningen til Random org. :o)

Første talt var:
Nr. 4 - er Retrorejen
Andet:

Send mig en mail: pia_skytte(a)hotmail.com med evt. ønsker og adresse, så vil der lande en bluse ved jer inden længe...

Rigtig god Påske til alle :o)

5 kommentarer:

  1. Stort tillykke til vinderne :)
    God påske!

    SvarSlet
  2. Øv.. Havde krydset fingre og håbet :-) tillykke til vinderne

    SvarSlet
  3. Tillykke til de meget heldige vindere

    SvarSlet
  4. Jeg kan slet ikke få armene ned af bar lykke!!! Tænk at jeg har kunne vinde noget - og så i så flot en give away. Tusind tak. Vi har herhjemme danset sejrs dans rundt i stuen. Kh Maria

    SvarSlet
  5. Hvor er det fantastisk! Jeg er helt ellevild! Wow! Jeg skynder mig at maile dig, og glæder mig til at se resultalet. Rigtig god påske til dig og dine :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...