torsdag den 7. marts 2013

Endnu et sæt til storebror

...er kørt igennem maskinen - og denne gang har han helt selv bestemt hvordan blusen skulle se ud:


- Det synes jeg egentlig han har gjort meget godt.

Bukserne fik jeg "lov til at bestemme", så denne gang blev det et "hurtigt" par. Syet i gråt buksestof med uld, så de falder lidt "tungt". Eneste detalje er kontrast tråd ved talje og fod og en petroleumfarvet piping langs siderne.

Mads har endnu ikke prøvet sættet sammen, men han snakker meget om at det skal på i morgen.


Det er så dejligt at han kan lide det jeg laver...og jeg nyder at en helt ny stofverden har åbnet sig for mig, synes man kan få en del mere fint jersey end man kunne for et par år siden, da jeg forsøgt mig første gang...


Derimod tror jeg manden er ved at være træt af overlock-afklip på kontoret og snak om jersey...han opdagede i weekenden, at selv mælken var "smittet" ;o)

10 kommentarer:

  1. Skønt sæt, det har han da klaret meget godt!
    Haha den var god den med mælken! :-D
    God aften
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - lidt talent har han da ;o).
      Kh. Pia

      Slet
  2. Ja, det er fedt med al den lækre jersey! Og herhjemme er vi gået hele vejen med mælken - vi køber Thieses rene jersey-mælk. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - skønt at have fået mod på at bruge det også ;o).

      Den har vi også lige købt i dag (da den var på tilbud) - så nu går vi all-in på jersey ;o)

      Slet
  3. åh det kunne være jeg skulle få købt en overlocker. jeg syer franske sømme i alt for at gøre det pænt indeni også.

    SvarSlet
    Svar
    1. Pas på med det - man bliver helt afhængig - ej, kan anbefale det ;o)

      Slet
  4. Det er et rigtig flot sæt. Ih, hvor det ærgrer mig at min Emil ikke vil gå i hjemmesyet.....eller det vil han jo godt hvis jeg syer et par jeans magen til dem man kan købe i f.eks. h&m:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, det er en skam - til gengæld misunder jeg lidt at du har en pige-model som Carla - skønne kjoler og tunikaer du får syet til hende ;o).

      Kh. Pia

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...