lørdag den 2. marts 2013

Det der forår...

Hvor blev det lige af?

Vejret i dag har mest af alt mindet om efterår, hvis du spørger mig - øv :o(

Når nu foråret ikke ville komme udenfor forsøgte vi at skabe det indenfor. Jeg fik sørme alle mine TRE drenge med på at klippe-klistre i dag.

De to "små" og deres far lavede de sødeste kyllinger af pap-æg:


 Jeg synes resultatet blev ret sød ;o).

Fik aldrig lavet mit eget bud, da jeg indimellem assistancerne fik limet og klippet lidt æg af papir fra Tiger. Bagefter blev de syet samme til ranker (bare lige for en gangs skyld...).


Så nu er den første påskepynt kommet op herhjemme.


Da det nu ruskede og regnede måtte der også lidt sød til - så en omgang cupcakes med gulerod blev det tid (opskriften finder du lige her - jeg lavede dog kun halv portion frosting, men stadig med 250 g flormelis).


Håber også du har haft en god dag trods det dårlige vejr - håber på mere forår i morgen ;o)



6 kommentarer:

  1. Awww you must be so proud of your talented boys! :) xo

    SvarSlet
    Svar
    1. They enjoyed it a lot - and the chickens are kid of cute ;o)

      Slet
  2. Rigtig søde kyllinger I har fået lavet der ;-)

    Jeg giver dig ret ift vejret. Jeg havde regnet med en lun arbejdsdag i kolonihaven, i stedet blev det, ja som om vi gik rund i en efterårsstorm :-(

    Hvis du bor i nærheden af Aalborg, kan jeg minde dig om, at der er retromarked i Nordkraft i morgen fra 10-16.

    Forsat god weekend.

    camille MILK.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men heldigvis ser det ud til at foråret er tilbage i dag - jubi ;o).

      Har desværre lidt langt til Aalborg (bor ved Silkeborg), lyder ellers som et hyggeligt marked - håber du finder nogle gode ting!

      Slet
  3. Sikke nogle fine kyllinger dine drenge har lavet :) Og æggeranker er da helt perfekt som forårs-/påskepynt, jeg skal vist også snart have fundet mine frem igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de hyggede sig i hvert fald med at lave dem :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...