tirsdag den 5. marts 2013

Den kører stadig...


 Beklager, men jeg er altså ikke til stoppe efter overlockeren er flyttet ind... ;o)


Mads var også hurtig til at bestille et tigerbluse, da stoffet landede i postkassen.

Da jeg ville sy den efter han var kommet i seng blev jeg itvivl om hvad det var, han havde "bestilt" til ærmestof (jo meninger har man nok af som 6-årig!), så i samråd med faderen valgt jeg det grå jersey


Det viste sig så, at det ikke var det Mads havde bestilt, så blusen var ikke et hit...eller det vil sige indtil søndag.

Lige pludselig kunne den så nemlig godt bruges - heldigvis, for jeg synes faktisk farverne er rigtig gode til ham og hans lyse hår...


Model ville han dog ikke lege, så billedet er ikke det bedste, da det er taget i modlys og modellen er en Nintendo-spillende dreng - og fingeren tilhører en lillebror, der gerne vil se med (men ikke må for storebror) - vær glad for at der ikke er lyd på ;o)


17 kommentarer:

  1. Ja den er da fed til din store dreng. Har også drønet en hel bunke igennem de sidste par dage som jeg nok skal vise i løbet af de næste par dage,

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det ser super godt ud det du har fremvist ;o)

      Slet
  2. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var mig - på min anden googlekonto. Men hvor I dog kan - du og din overlocker. Blusen er superfed, og stoffet er vildt fint.

      Slet
    2. Tak - ja, vi er blevet rigtig gode venner ;o)

      Slet
  3. Den er mega fed. Fedt stof.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - glæder mig også over at der er lidt til overs endnu ;o)

      Slet
  4. Den er da også mægtig fin! Godt at den alligevel blev godkendt! Tænk at drenge på 6 år har meninger om tøj... hehe

    SvarSlet
  5. Hvor er den flot!! Dejligt at du er blevet så glad for overlockeren!! Du giver mig helt lyst til at sy noget Jersey :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er det bedste køb længe! Nyder at det er så hurtigt og bagsiden også ser fin ud ;o)

      Slet
  6. Hvor er det bare fedt, at du er kommet i gang med overlockeren - trøjen er virkelig flot!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er rigtig glad for købet og for at ha' fået syglæden tilbage. ;o). Tak, Lisbeth

      Slet
  7. Sikke nogle fine ting der fræser igennem din nyerhvervede overlocker! Skønt at se alle dine fine kreationer. Jeg har også selv for nyligt kastet mig ud i at sy med en overlocker, og da jeg først fik gang i den havde jeg det lidt ligesom dig - no one can stop me... :-)

    Håber du får en dejlig dag!
    Ann-Katrine

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Ja, man blever lidt "høj" af det, når projekterne lykkes ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...