lørdag den 27. oktober 2012

Vinterfrost

Så kom den første vinterfrost - om den, der har sat jule-syslerne igang ved jeg ikke, men ikke desto mindre er det hvad jeg har haft gang i her til aften...
Stærke inspireret nogle fine stjerner fundet via Pinterest har jeg været ved at lave sneflokke til vores køkkenvindue


Jeg synes de er blevet så hyggelige og er sikker på at de ender i flere steder når vi nærmer os jul...
Apropos jul, var jeg heldig at være hurtig, da Julie den anden dag ville glæde én med denne fine Piratjulemand


...og sørme om hun ikke havde lavet endnu en - tusind tak, Julie!
Glæder mig allerede at få dem "overført" til et fødselsdagsgave projekt til Mads. Han er nemlig helt vild med Pirater og har fødselsdag den 1. december - den julemand vil med garanti skabe glæde!

10 kommentarer:

  1. Fed ide med de ranker. Tror jeg snupper den. Men det ville nu være nemmest med en udstanser til de cirkler.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, synes også de blev overraskende gode - og tror heller ikke lige man bliver træt af at se på dem. Lige præcis - så tager det under 5 min., skal jeg sende nogle cirkler til dig?

      Slet
    2. Hvor køber man sådan en udstanser?

      Slet
    3. Jeg har købt den lille og en stor i vores lokale papirvarerforretning - men har også set dem billigt her:
      http://www.jeanshobby.dk/punch/easy-punch.html?limit=all

      ..det er den lysegrønne jeg har brugt til snefnug - men har også den lyserøde. Har brugt dem rigtig meget - og Mads er også vild med den store. I weekenden masseproducerede han biler af toiletruller med cirkelhjul ;o)

      Slet
    4. ...jeg sender dig gerne nogle cirkler, hvis det er Bodil?

      Slet
    5. Åhh, det må du gerne, søde Pia! Det er en SÅ skøn vinteridé med sneflokkene. Tak! Kram!

      Slet
  2. Velbekom ;0) spændt på hvad du finder på

    SvarSlet
  3. Utroligt sød idé med sneflokkene - og hvor er den pirat-julemand da bare for skøn!
    Kram og god uge!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, simpel, men stemningsfyldt ;o). Tak - og i lige måde ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...