fredag den 7. september 2012

En dejlig afslutning på en dag, der bare skulle overstås...

Ja, for sådan en dag har vi haft i dag!
I godt et halvt år har vi vidst at det var i går/dag mindstemanden skulle indlægges, dengang var der laaaaang tid til, men som tiden har nærmet har jeg frygtet dagen (og tænkt meget på det).
Men nu er vi heldigvis på den anden side...


En meget træt dreng er puttet i sin egen seng sammen med Theo - hans nye ven.
Jacob har aldrig været en bamse-dreng (har til gengæld altid en stofble ved kinden ved sovetid), med Theo har altså vundet hans hjerte i dag!
Theo og Jacobs første møde var her til morgen, inden han skulle i narkose.
Det var ikke just kærlighed ved første blik, men efter han vågnede op igen blomstrende den langsomt op.
Hjem fra Viborg sad de sammen i bilen og sov - og her til aften skulle Theo også have mad, hvis Jacob skulle. Da vi også fandt en skål til Theo kom Jacobs velkendte smil frem igen.
Efter aftensmaden blev vi enige om at forkæle Jacob med en is (når han nu afviste den dem sygeplejerskerne kom med?), men det gik ikke, kun hvis Theo også fik. Så er det jo heldigt at Bodil engang sendte os en rigtig Theo-is...så var alle glade igen ;o)
Apropos heldig - så er det vist en underdrivelse at kalde mig det efter i aften!
Se lige hvad jeg har vundet ved Bettina - sponsoreret af: www.runforcover.dk


Glæder mig allerede til at få hætterne af ;o)
Mon det er et tegn på at en god uge venter forude? - det håber jeg!

16 kommentarer:

  1. Dejligt det gik godt med lillemanden på hospitalet!
    Min Ida har også en lille samling af isbjørne bamserne fra hospitalet, eller, rettere havde, for hun har givet flere af dem væk i gave, så det er kun en ymdlings tilbage nu.
    God bedring med ham;0)
    Kh Jane

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, Tror jeg synes det var hårde end ham - men han "sov" jo også det meste af tiden ;o). Mads har også været på Børneafdelingen før, men tror aldrig jeg bliver den "stærke" mor hvad dem angår... ;o).

      Det går heldigvis fremad med ham, så efter en uges tid herhjemme skulle han gerne være kampklar til vuggestuen ugen.

      God søndag.

      Kh. Pia

      Slet
  2. Kender det alt for godt med Theo og Thea.... Vi har haft tre (den ene er blevet væk). Håber alt gik som det skulle på sygehuset.
    Du er godt nok heldig, havde håbet jeg vandt :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er altså en god idé - overraskede mig at Jacob blev glad for ham. Alle de bamser han tidligere har fået har intet sagt ham!.

      Glæder mig også allerede helt vildt til at de kommer med posten :o).

      Kh. Pia

      Slet
  3. Godt I er vel på den anden side af sådan en dag. Det er aldrig rart med så små (børn i det hele taget...) i narkose.
    Tillykke med gaven :-)
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, det er det ikke. Troede jeg var i træning fra Mads + de gange de begge har fået dræn i - men nej, tudede hele vejen op til Troels (hvorfor må man også kun være en forældre med til at lægge ham i narkose?) og derefter nok de længste 2-3 timer i mit liv!

      Tak - glæder mig til at bruge den.

      Kh. Pia

      Slet
  4. Når enden er god er alting godt ;O)

    Tillykke med givinsten ( er kun lidt misundelig - på den gode måde )

    Mona

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det håber vi den bliver.

      Det er godt nok også en lækker gevinst!!!

      Slet
  5. Hehe, godt at Theo kan lide isen! Og endnu bedre at det gik godt med Jacob, kan godt forstå at du var nervøs! Og må man så godt have lov til at kalde dig et heldigt asen med alle de tuscher?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, den er stadig et hit ; o)

      Ja - for det er da lige præcis det jeg er!!! :o)

      Slet
  6. nu kan I nyde weekenden! Godt det er vel overstået! Hos os bor der også 2 af de isbjørne :-)
    Kh viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er altså en god idé ;o).

      Tak - håber også du får en god søndag, Viola.

      Kh. Pia

      Slet
  7. Jeg har (heldigvis, 7-9-13, bank under bordet) kun oplevet at Alberte skulle kort i narkose ifm dræn, og det var ikke sjovt, så kunne bestemt godt forestille mig hvor svært det har været for jer. Pyha, godt det er overstået, og at bamsen kan bruges til at komme oven på :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det med dræn synes jeg nu også stadigt er svært selvom Mads har været der ca. 10 gange - men heldigvis er det da kortere tid ;o)

      Slet
  8. Godt at det er overstået og at alt gik som det skulle - det må virkelig være ubehageligt. God weekend.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, håber virkelig ikke at vi skal igennem det igen. Kh. Pia

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...