torsdag den 5. juli 2012

Gårsdagens produkt...

Et par knickers til Mads...med pipingbånd, indvendige lommer, presfoldere og påsyet linning

De er allerede taget i brug og godkendt af modellen (der dog ikke var særlig samarbejdsvillig)








De er syet i brunt babyfløjl. Jeg er rigtig godt tilfreds med dem og tror han skal ha' endnu et par - måske i denim?


Ellers har vi nydt den danske sommer (når den er bedst) i dag. Jacob synes vi skulle starte dagen (meget!) tidligt i dag, så ved en 8:30-tiden var vi på stranden efter sten (der skulle males med kridt).

Utroligt som de to drenge kan være uenige. Først idyl, så kamp om en skovl (der var altså to med!) og til sidst glæden ved en storebror, der vil lære fra sig.















- Posted using BlogPress from my iPad

8 kommentarer:

  1. De er godt nok fine! Altså både knickers og drenge ;-)

    SvarSlet
  2. Flotte knickers og dejlige billeder. Mon ikke bare søskende er sådan? Min bror og jeg kunne også strides helt vildt, men vi var også de bedste venner.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - jo du har helt ret. Husker også uenigheder imellem min bror og jeg... ;o)

      Slet
  3. Fede knickers Pia, jeg GLÆÆÆÆDER mig også til at Victor kommer hjem så jeg kan få syet lidt til ham, har fundet den lækreste DIY der skal afprøves :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Er det de fine shorts - ala 80'erne? De står i hvert fald på min to do ;o)

      Slet
  4. Totalt fede!! Og hvor er de bare søde sammen, dine drenge! Her kører den også på skift mellem total krig og stor kærlighed mellem søskende :) Rigtig god weekend!
    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, tak - sådan skal det åbenbart være ;o). Knus

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...