torsdag den 26. juli 2012

Ferietid...

I morgen tager jeg hul på min sidste sommerferiedag, må indrømme at jeg godt kunne tage et par uger ekstra ;o).

Selvom vejret har været fantastisk i dag, har jeg tilbragt det meste af dagen indenfor. Fik nemlig mulighed for at afslutte ferien, præcis som den startede - nemlig med et sykursus med Lis - i selskab fantastisk selskab med Anne, Camilla, Jeanett, Louise, Marie, Rakel og Tina.


Lis var sød at hjælpe mig i gang med en nederdel til mig selv, med linning/hoftestykke, "usynlig" lynlås og lommer - altså med eget mønster!!!
Utrolig hvad man tør kaste sig ud i med den rette vejledning...

Nu glæder jeg mig bare til at få tid til at sy det sidste, men inden da står den på havearbejde, familiedag i sommerhus og en weekend med fejring af mandens fødselsdag :o)
- ja og "opstart" på job og "indkøring" i vuggestue og børnehave igen ovenpå 4 ugers ferie... :o(

- Posted using BlogPress from my iPad

10 kommentarer:

  1. Det lyder rigtig fedt mEd syning og lære nye tricks sammen med andre dejlige damer. Uha mht opstart ønsker jeg dig al mulig held og lykke. Kh viola

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - godt selskab og uforstyrret kreatid - findes det noget bedre? ;i). Ja, frygter lidt for "opstarten" - specielt mindstemanden er blevet meget glad for sin mor igen (har spurgt flere gange efter mig i dag). Derudover er der ingen deltid når det er ferietid = lange dage fra start :o(

      Slet
  2. Øv øv at ferien er slut! Håber opstart kommer til at gå godt, selvom ungerne nok lige skal ind i den gamle rytme igen. Spændende med din nederdel - den glæder jeg mig til at se....jeg har også det fine stof:-)
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, håber opstarten går bedre end ventet. Det gør jeg også! Ja, købte det sidste stykke ved Malika-Rosa - kunne godt se at du også havde været der ;o)

      Slet
  3. Jeg synes du er sej sådan at gå i gang med dit nederdel-projekt - spændende at se det færdige resultat!!!

    Tak for en skøn dag :)

    Kh Tina

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er nu også spændt på om det lykkes ;o). Men det var en rigtig hyggelig dag - og dejligt at møde dig, Tina.

      Slet
  4. Sikke en dejlig måde at både begynde og slutte sin ferie på!

    Vil bare sige, at din BM-præsentation er kommet i dag, men jeg desværre har kludret i det så mit eget indlæg er kommet næsten samtidig, beklager :-/ Der skal nok være mange, som ser din præsentation alligevel :-)

    God weekend /Christine*

    SvarSlet
  5. Hej Pia :)
    Hvor fedt du har været på sykursus to gange i ferien!! Glæder mig til at se resultatet :)
    Ha en god opstart på job, 5 dage tilbage og så går vi endelig på ferie ;o)
    Kh Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det har været skønt! Lidt forkælelse må der til når resten af ferien primært har været praktisk pga. ombygning ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...