onsdag den 30. maj 2012

Give Away præmie

Første Give Away-præmie er nu klar og afsendt - håber den bliver godt modtaget.

Ønsket fra Dorthe var en bude med blå-blomstret retro stof.

Det blomstrede stof er tidligere købt af Ulla og monteret på kraftig turkis hør - synes det giver en rigtig sommerstemning (nu den igen er forsvundet udenfor).

Jeg havde valgt en lidt bredere pude, når nu der er håndaftryk fra begge Dorthes guldklumper...


Andet sidste nat i huset venter forude - den næste 1½ måned skal vi bo i flytte kasser :os.

Det bliver spændende at se hvordan drengene (og os andre) kommer til at takle det . Det bliver 1½ måned uden fast internetforbindelse og tv (det er nu mest Mads, der kommer til at lide under det, han er efterhånden den eneste der ser tv herhjemme), så forhåbentlig giver det masser af kreatid ;o).

Symaskinen er der i hvert fald blevet plads til (den er pakket ned og flyttet) - glæder mig til at få den frem igen, så anden Give Away-præmie også snart kan lande hos Vera (broderiet er så godt som færdigt og mangler kun montering).

I dag har manden og jeg vi fået pakket (endnu flere!) flyttekasser og vi har været ude at indhente tilbud på hårde hvidevare - tror det bliver SÅ godt når vi er i mål.

Indtil da kommer vi dog til at leve lidt af en campingliv hvad angår mad - så har du nogle nemme og børnevenlige retter, der ikke kræver andet end en miniovn og to kogeplader hører jeg MEGET gerne herom! :o)

Rigtig god aften - og håndboldkamp - hvis du er til det ;o)

6 kommentarer:

  1. Pita og tortilia er altid godt, nemt og børnvenligt

    SvarSlet
  2. Pøj, pøj med pakningen - god prioritering at symaskinen ER med :)
    Tip til nem ret, der kun kræver 2 kogeplader:
    Kyllingestrimler svitses i karry med 1-2 løg i tern, tilsættes 1 dåse kokosmælk og 1 dåse ananas, krydres med salt og peber og serveres med ris til - super nemt og i hvert fald et hit herhjemme :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - hvad skulle jeg ellers få aftenerne til at gå med ;o).

      Tak - den må afprøves!

      Slet
  3. Hvor bliver det bare spændende - glæder mig sådan til at se resultatet! Og jeg kan da lige kaste spaghetti carbonara i puljen over nemme retter - det hitter altid stort hos Merle :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - må lige tage mig samme og lave et indlæg med før billeder - inden det bliver for sent.

      Nå, ja - det er jo også en af faderens favoritter - sjovt han helt har "glemt" den ret ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...