onsdag den 18. april 2012

Stoffer og bukser...

I går fik jeg spændende post - disse fine retrostoffer landende i min postkasse efter jeg var blevet fristet hos Marlene.

Glæder mig allerede til jeg finder et projekt, der er godt nok til dem.


 Ellers har den store dreng også fået bukser nu - bukser i brun babyfløjl med lommer af småfolk stof:


Og når man er 5 år ved man sørme godt hvordan man vil stå model. Efter badet - ikke før! - og i bar mave(?) og på det nye værelse (som stadig mangler de sidste detaljer inden det for lov at stå model).

Men bukserne passer perfekt...mon ikke symaskinen nu igen får en lille pause fra børnetøjet, har i hvert fald et par andre projekter der mangler opmærksomhed - nogle mere spændende end andre...



I aften kalder et af de mindre spændende - tøjvask :o(

12 kommentarer:

  1. Sikke mange bukser du får igennem maskinen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er vist komme ind i en god stime ;o)

      Slet
  2. Haha hvor er både model og bukser skønne!! Hvilket mønster bruger du til dine bukser?
    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, utroligt som selvtilliden er i top i den alder...det var ikke lige mig man skulle bede stå model sådan ;o)

      Det er et Minikrea mønster jeg har tilrettet. Inspiration til lommerne er hentet her i Blogland. Knus pia

      Slet
  3. De er SÅ fine Pia, nu mangler dine drenge vist heller ikke flere bukser! *griner* Jeg har så meget lækkert stof liggende til Emil, men drengen har så rigeligt med tøj lige p.t. :(
    Håber du fik bund i kurven :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det gør den mindste faktisk endnu ;o). Han vokser i ryk og ha en helt andet kropsbygning end Mads havde. Men NU trænger JEG til en pause fra bukser ;o)

      ...når man nogensinde i bund? ;o)

      Slet
  4. Flot, flot. Jeg vil også gerne vide hvor mønsteret er fra, jeg har en dreng i samme størrelse =)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, tak - det er et Minikrea mønster - Mads er i str. 8, men jeg har tilrettet det lidt i både længde og bredde ;o)

      Slet
  5. Som altid, fine bukser fra din hånd.

    SvarSlet
  6. Fine bukser, lækre lommer. Har du selv tegnet dem eller fundet et "mønster" et sted?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Henriette. Bukserne er et tilpasset Minikrea mønster. Lommerne er klippet i frihånd med inspiration fra Blogland. Skal du selv igang så husk at tage højde for ombuk ved elastik når du tegner/klipper ;o). Kh. Pia

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...