onsdag den 4. april 2012

Kreatid...

Selvom drengene indimellem er som hund og kat, er der da heldigvis også gode perioder. Det betyder at ferien også indimellem giver kreatid til mor. Årh, jeg nyder det! :o)
Håber dagen i giver mig mulighed for at få monteret broderierne (dem jeg lavede i toget til og fra København) på puder (har du forresten set min Give Away?).

Jeg havde også gang i den grønne maling i går aftes, hvor både skammel (den sidste uden tapet og maling), et sættekassehus og Mads' små opbevaringsreoler fik en tur.
Håber jeg får tid til at lege videre med dem og tapet/papir.

Til Mads' "nye" værelse har jeg også fået syet en flagranke af verdenskort fra Tiger. Papiret er i en kraftig kvalitet, så jeg håber det holder, imens den gør, pynter den fint over sengen.

Ja, og kreaprojekter kan man jo aldrig have for mange af, så jeg er også gået i gang med at finde rigtige sommer stoffer frem til en ny hynde til havebænken. ;o)

Har du også forhåbninger om kreatid i påsken?

4 kommentarer:

  1. Åh sikke mange dejlige projekter :-)
    Jeg satser også på at nå en masse krea i påsken.
    Kh Jonna

    SvarSlet
  2. Listen over kreaprojekterne er laaaaaang - og tiden altid alt for kort :-) Og så er der jo altid alle de der små projeter af den ene eller anden art, der sniger sig ind mellem de andre på listen, hehe.... Ser ud som om du har en masse skønne timer frem for dig, så rigtig god fornøjelse! Og god påske til hele familien!
    Knus Bodil

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det ender altid med at jeg kommer alt, alt for sent i seng - for det er ofte først når drengene er lagt der er Pia/kreatid...resten af dagen er jeg jo mor/tjener/legekamerat/politimand ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...