torsdag den 19. april 2012

Kollega-pleje

På mit arbejde sker der desværre en del mht. bemanding.

Sidste torsdag havde vi to (ta' jobbet eller fyresedlen) rokeringer. Det var ikke sjovt :o(

I dag kom turen til to andre kollegaer. Puha, det skaber altså uro - også selvom lederne lover at vi ikke skal frygte næste torsdag...

Derfor har jeg bestemt mig for at forkæle mine nærmeste kollegaer i morgen:




Håber det skaber lidt bedre stemning op til en tiltrængt weekend ;o)

(Tak for den gode modtagelse af mine Give Aways og ikke mindst alle de søde beskeder)

9 kommentarer:

  1. Det lyder bestemt ikke rart:(
    Men hvor er det en sød tanke med cupcakes.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.com/2012/04/give-away-nr-5.html

    SvarSlet
  2. Det er nogle heldige kollegaer du har og det er godt for det kan nok behøves med sammenhold i sådan en situation.

    SvarSlet
  3. Det er bare så en ubehagelige situation. Hvor er du omsorgsfuld:-)

    SvarSlet
  4. Det er så ubehageligt når ens arbejdsplads gennemgår sådan noget... Godt du kan sprede lidt glæde så!

    SvarSlet
  5. Hvor er du god, til at forkæle og holde gejsten oppe hos dine kollegaer.
    Det lyder bestemt ikke rart med al den "omrokering".
    Det er da lige til at begynde at bide negle over.
    Håber alt det bedste for dig

    Stine:)

    SvarSlet
  6. Hvor er du bare en sød kollega! Håber ikke det påvirker dig alt for meget med omrokeringerne og løser sig på bedste vis for så mange som muligt.
    Kram Bodil

    SvarSlet
  7. Puha det er aldrig sjovt med sådan en omrokering :(
    Tror bestemt at dine lækre kager falder i rigtig god jord!
    kh Libbie

    SvarSlet
  8. Hvor er du en skøn kollega!
    Jeg håber, at ledelsen får ret, og at I ikke skal frygte næste torsdag.

    SvarSlet
  9. Ja - det er aldrig sjovt når usikkerheden breder sig :o(

    Heldigvis vagte mine cupcakes glæde - så det blev en rigtig god start på weekenden alligevel ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...