søndag den 1. april 2012

Hjemme igen - alle mand! :o)

Arh, så er familien samlet igen...skønt! Hvor var det dejligt at få min store dreng hjem fra ferie og at hente den lille ved farmor og farfar.

Mads blev rigtig glad for sit nye værelse, hans sidste ord inden sengetid var: "Mor, det var det jeg allermest har ønsket mig".

Jeg glæder mig til at lege og hygge med mine tre drenge i morgen - vi har nemlig alle påskeferie indtil den 10. og ikke særlig mange planer - Dejligt! :o).

Et af tog-broderierne er her til aften blevet til en pude:


...glæder mig allerede til at få tid til de to andre.

Puden er syet i groft, turkis hør med sort pipingbånd og broderiet er lavet på sort bomuld med alm. bomuldsgarn i hvid og turkis.

Go' nat :o)

- Posted using BlogPress from my iPhone

12 kommentarer:

  1. Åh hvem der bare havde påskeferie, tro mig det var en temmelig utilfreds Anna der blev afleveret i sfo her til morgen. "Mor der er garanteret kun nogen fra O.klasse der kommer" :(
    Åh så får jeg bare SÅ dårlig samvittighed.....!
    Hyg Jer og nyd hinanden.
    Kærlig hilsen

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, sådan en kommentar kan give dårlig samvittighed, heldigvis drejer det sig kun om 2 dage endnu ;o).

      Jeg SKAL have holdt mit ferie inden 1. maj, så vi ikke må overføre ferie i år.

      God påske.

      Kh. Pia

      Slet
  2. Fin pude, klog tekst :-) Rigtig god - afslappende - påskeferie til jer :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det håber vi det bliver, selvom gensynsglæden allerede er erstattet af rigtig søskende"kærlighed" igen ;o). God påske!

      Slet
  3. Hvor er han sød, ham Mads! Det er bare så dejligt, når de viser deres glæde over det man laver til dem :-)
    Rigtig god påskeferie - gid det var mig...
    KH!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - de er så dejlig ærlige de små ;o). Håber du/I får en god påskeferie, når det bli'r jeres tur. Kh. Pia

      Slet
  4. Rigtig god påske til dig og dine Pia - glæder mig også helt vildt til onsdag eftermiddag når jeg kan nyde nogle dages ferie!
    Fin pude, det er godt med en påmindelse indimellem i hverdagen :o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det kan jeg godt forstå. Håber også I får en god påske ;o)

      Slet
  5. En rigtig sød ide, med de puder du laver. Lyder dejligt med påseferie. Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, Heidi - det er vildt med ferie i 10 dage! ;o). Knus Pia

      Slet
  6. Super skøn pude :o) God påske!!

    Kh. Trine

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...