søndag den 29. april 2012

Give Away - se om du har vundet...

Endnu en gang tusinde tak for den store opbakning og de søde kommentarer I har lagt.
Ville ønske jeg kunne give jer hver en pude...men med i alt 64 deltager med i alt 206 lodder bliver det vist et årsværk (og meget dyrt i porto!) :o(



Jeg har valgt at trække to vindere i stedet for kun en:



Lod nummer 200 (*lume*/Dorthe) og lod nummer 159 (Vera/MadebyVera).

Send mig en mail på:

pia_skytte(a)hotmail.com
med ønsker til motiv og farver - og adresse - så vil "produktionen" blive sat i gang hurtigst muligt ;o).

Håber I alle får en god søndag ;o)
PS. jeg har en stadig "åben" Give Away lige her.

5 kommentarer:

  1. Tillykke til de heldige vindere - øv at det ikke blev mig ;0)
    God søndag
    Eline

    SvarSlet
  2. Tillykke til de heldige vindere Ü

    SvarSlet
  3. Pokkers! Men stort tillykke til de to heldige ;-)

    SvarSlet
  4. Fedest, er bare super glad for det er mig der har vundet. Sender lige en mail. Tusinde tak:)

    SvarSlet
  5. Øv også... Men et stort tillykke til de to heldige vindere :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...