lørdag den 28. april 2012

Fødselsdagsgave

I morgen skal Mads til fødselsdag hos en af vennerne fra børnehaven.

Vi havde aftalt at vi skulle ind til byen i dag og finde en gave til ham (havde fået klar ordre om IKKE at købe noget selv i min frokostpause)

I morges havde Mads dog ikke travlt med at blive færdig og var sådan almindelig på tværs.

Med udsigten til en lørdag formiddag som hende den sure mor, foreslog jeg han i stedet at vi syede en pude.

Den var han heldigvis med på og gik meget op i vælge stofmønster og farve.

Forsiden med navn broderet


...og bagsiden:


Mads har allerede bestilt et par stykker til ham selv også - men det må blive en anden dag...

Nu ser jeg lidt frem til et par "stille" timer i morgen - står munden aldrig stille på en 5-årig? ;o)

- Posted using BlogPress from my iPhone

10 kommentarer:

  1. Aj hvor fedt!
    Den gave kan han da kun blive glad for!!!

    http://miraklerne.blogspot.com/

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber vi vist begge at han gør ;o)

      Slet
  2. Ej hvor ville jeg ønske jeg kunne sy sådan:) Meget bedre gave end det bras man kan få for 30kr! Og nej munden står aldrig stille på mine to men ofteste venter de egentlig ikke på svar:) God weekend:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du også! ;o). Nej, her kører den konstant, men det er faktisk ikke engang så megt spørgsmål bare snak og fortællinger i et tempo så moderen ikke altid kan følge med. Tak - og i lige måde! :o)

      Slet
  3. Ihh altså... hvor overskudsagtigt er det lige, at fremstille en pude bare sådan "vupti"... ;o)
    Den er super fin og kan da kun bringe glæde hos fødselsdags-barnet :-)
    Fortsat god weekend!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, eller også tror jeg faktisk at det var den "nemme" løsning i dag ;o). Håber det - ved i hvert fald at Cars er et stort hit måde ved han og ved Mads. Tak - og i lige måde, Merete.

      Slet
  4. Hvor er den flot! Og ren win-win; Mads får den fedeste gave med og mor får lov til at sy, istedet for legetøjs-shopping i regnvejr ;-) Munden står heller aldrig stille på en knap 3-årig... :-/
    Kh Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - du har helt ret det var en win-wim! Nej, det er vildt at de ikke selv får ondt i ørene til sidst ;o)

      Slet
  5. Hvor er den fin! Virkelig personlig og drenget.
    Har slet ikke fået tak for alt det lækre stof du sendte mig, og ikke mindst mønsteret og øreringene.
    Eskild har allerede bestilt en bunke bukser med 'seje lommer', så nu skal jeg jo bare igang...

    Ha en dejlig aften

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja, resultatet blev faktisk også bedre end ventet. Cars-stoffet er faktisk lidt for stormønstret og rodet til min smag (fejlkøb i Jysk til forhæng i Mads' gamle seng), men at bruge dele af det virker pludselig mere rigtigt ;o).

      Velbekomme - glæder mig til at se hvad du får ud af det til ham.

      Noget af "dit" tapet bliver også snart vist frem (igen) her på bloggen. Mads' "nye" værelse er vi nemlig snart ved at være så langt fremme med at jeg vil vise det frem. Han var vild med luftballonnerne, så det måtte jeg lige finde en plads til i dag. Jeg takker også mange gange!! ;o).

      Tak - og i lige måde.

      Kh. Pia

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...