mandag den 30. april 2012

Endelig...!

Tør man tro på at sommeren nu kommer???

Kan i hvert fald sagtens vænne mig til døre åbne og udeleg.

Selvom jeg har nok at se til på arbejde valgte jeg at overholde min arbejdstid i dag (desværre ikke helt så tit det sker).

På vej hjem kom jeg dog i tanke om at Jacob jo sov middagslur (sjovt som jeg kan "glemme" de tider til hverdag?), så efter en kort date med symaskinen smuttede jeg over og hentede drengene til en eftermiddag med racerløb og hovedrengøring...

(også bierne er "vågnet" - det betyder da sommer?) 

Racerløb (Lynet McQueen til venstre og Francesco Bernoulli til højre - hvis du skulle være i tvivl) 

Hovedrengøring - og et hint til mor om at det er tid til en opfriskning med maling...


I morgen er det første maj. Desværre er det ikke lig med en halv fridag i min branche...kunne ellers godt lige have brugt sådan en i morgen.

Men i morgen er også en særlig dag - min bror og hans kæreste overtager deres nye (første/drømme) hus.

Inden de flytter ind skal hele huset dog males, men vi håber de er der og har tid til et lille besøg i morgen efter arbejde. Min tid med symaskinen blev derfor brugt på en lille ting til dem.



En vimpel i retrostof til det kommende pigeværelse (der skulle nemlig helst "flytte" en lille pige ind til august) - eller måske terassen? (tror måske vil skal have en selv til sommerens grillaftner).

Deres rigtige indflyttergave må de vente med at få til indflytterfesten ;o)

8 kommentarer:

  1. Det kan da godt være jeg ikke har fulgt helt så godt med, men sådan som jeg læser din post så venter i en pige? - er det korrekt? I så fald mega meget tillykke og glæd dig. Piger er bare ikke som drenge - de skal opleves ;0)

    SvarSlet
    Svar
    1. Desværre ikke, det er kun en niece, min mand har (desværre) sagt stop ved to ;o).

      Slet
    2. Årh, han ved da ikke hvad der er godt;0) Men ellers skulle din blog jo også omdøbes til mum22boysand1girl.blogspot.com ;0)
      Undskyld
      Eline

      Slet
    3. Nej, vel...kan jo håbe han kan overtales med tiden når den yngste bli'r nemmere ;o). Helt ok - det er jo ikke til se herinde og er også lidt uklart skrevet ;o)

      Slet
  2. Skønne billeder, vi har også nydt det gode vejr. Og haven har været fyldt med rundens unger :)
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt - utrolig så meget energi det giver ;o)

      Slet
  3. Hvor ser det bare hyggeligt ud - og skøn flagranke, du har fået syet! Det har jeg også tænkt på længe, men der er bare lidt for langt mellem tanke og handling her (jeg skyder skylden på manglende tid ;-))
    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det også - håber de kan lide den. Er lidt i tvivl om deres holdning til retrostof. Ellers tager jeg den med hjem igen ;o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...