lørdag den 14. april 2012

Aftenarbejde

...er nu ikke så dårligt når kollegaen hedder Pfaff ;o)



Endnu lidt "pigestoffer" har været en tur igennem maskinen.

Denne gang har jeg droppet pipingbånd til fordel for et pyntesting - og det blev faktisk også helt vellykket.

På maven er applikeret et hjerte i retrostof (det er symmetrisk, kan godt se at jeg var lidt for hurtige med at tage billedet - har jeg ikke fået rettet overdelen ud).

Det eneste der mangler for at bukserne er færdige er trykknapper. Dem har jeg ikke flere (ens) af...

18 kommentarer:

  1. Fine bukser. Der må være en lille pige der bliver glad for disse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det håber jeg - den kommende mor er heldigvis tilfreds ;o)

      Slet
  2. De er fine og slet ikke dårligt med aftenarbejde når kollegaen hedder pfaff :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Nej vel, så er det nu meget hyggeligt ;o)

      Slet
  3. Rigtigt fine bukser! Hvor har du mønsteret fra?
    Og ja, den slags aftenarbejde kan man kun glæde sig til. :)

    Mvh. Pernille

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. Mønsteret et fra "Børnetøj du selv kan sy 0-4 år af Elisabeth Gynther.
      Nej, det er aftenarbejde jeg i den grad nyder ;o)

      Slet
  4. Ej hvor er de flotte, sådan nogle må jeg simpelthen lære at sy en dag :)
    Dejligt med lidt tid ved symaskinen

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du sagtens - må få arrangeret et bligtræf igen ;o)

      Slet
  5. Hvor er de altså blevet yndige:D

    SvarSlet
  6. Det er da helt vildt alt det lækre pigetøj du lige får produceret - det er simpelthen så lækkert!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, er nok blevet grebet lidt af at skulle være faster ;o). Tak.

      Slet
  7. De er flotte. Gid nogen her orkede at sy sammen m min symaskine:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ville elske at gøre det for dig - måske du så ville svinge gulvskrub m.m. hjemme i stedet? Forårssol skjuler intet :o(

      Slet
  8. Det er da aftenarbejde af bedste art;-)
    Super fine bukser:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - ja det er hyggeligt med sådan et arbejde ;o)

      Slet
  9. Den slags aftenarbejde måtte gerne stå i min kalender flere gange om ugen :) Rigtigt fine bukser!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Kunne ikke være mere enig med dig, Bodil. Tak :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...