lørdag den 25. februar 2012

Styr på de sidste tråde...

Så er det i morgen, det sker...glæder mig :o)

De sidste par dage har desværre budt på lidt afbud, men er sikker på at vi får en dejlig søndag alligevel!

Kan det blive andet, når man samler denne flok

Jeg har pakket symaskine, stoffer, mønster m.m. Har nemlig ikke helt bestemme mig for hvad jeg skal lave endnu. Jeg tager også en stak kreabøger fra biblioteket med i tasken - så mon ikke jeg finder på noget?

Er rigtig spændt på i morgen, der giver altid lidt sommerfugle i maven at mødes for første gang...sådan rigtigt.

Ud over at få styr på de sidste tråde til træffet har jeg også forsøgt at få lidt styr på min del af kontoret. I takt med at mine kreative materialer bliver flere og flere (den må være en bivirkning ved at blogge) har jeg fået plads-problemer. Derfor kastede jeg mig i dag ud i noget opbevaring: 


Planen er at aben skal udskiftes med en nålepude, en plads til sy-saks, kridt, sømometer, målebånd og opsprætter - alle de ting jeg fortvivlet leder efter gang på gang...!

Jeg elsker at lave systemer, men må indrømme at det ofte kniber med at vedligeholde dem (spørg bare min stakkels mand), jeg binder mig selv ind at det bliver nemmere nu! 

Indtil videre har den været dejlig nem at lave: en ubrugt hylde med store søm - nemmere bliver det vist ikke :o)

Rigtig god aften!  

8 kommentarer:

  1. Vi glæder os helt vildt til i morgen. Til at møde en masse nye mennesker og bare have "ro" til at være kreativ en hel dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, en hel mig-dag - det burde man have flere af!

      Vi ses i morgen ;o)

      Slet
  2. Glæder mig også vildt :) er der brød kniv, for sådan en må man vel egentlig ik køre rundt med :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, så lad du den blive hjemme, så slipper du for en bøde/fængsel...eller er det en af de love, der er ændret igen?

      Vi ses i morgen ;o)

      Slet
  3. Hej Pia.
    Jeg glæder mig også rigtig meget til imorgen - også selv om der er afbud. Det kan man vist ikke komme helt udenom.
    Jeg skal også igang med at pakke noget, kan heller ikke helt bestemme mig for, hvad jeg skal lave. Men det er noget med at sy på symaskine.....:-).

    Vi ses imorgen i Silkeborg. God aften:-).

    Kh Trine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Trine

      Så kan det ikke gå helt galt, ellers må vi hente inspiration sammen :o)

      Det gør vi - tak også god aften til dig, håber skulderen m.m. er i bedring.

      Kh. Pia

      Slet
  4. Rigtig god fornøjelse, håber I får en rigtig skøn dag :)) Misundelig? jeps så absolut :)))
    Knus!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, det var hyggeligt. Håber det lykkes at mødes til et engang...det kunne være hyggeligt :o)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...