onsdag den 15. februar 2012

Jacobs udklædning...

Jacobs udklædning til fastelavn er stadig usikker. Måske ender han som Tigerdyr på mandag (Mads' aflagte) eller også får jeg tid til at omsætte tanker til handling...håber det sidste, selvom det umiddelbart bli'r lidt svært at presse ind :o(.

Materialerne til udklædningen ligger allerede i stofstakken, så det burde være lige til. Kan du gætte hvad jeg drømmer om at sy til Jacob?




Mads er der styr på, den fandt han jo i Berlin. Så panik bliver der ikke, men har sådan lyst til at prøve selv at lave noget til Jacob. Ville ønske jeg kunne kaste mig over det i aften, men pga. turen til Viborg i dag er jeg nødt til at arbejde i aften :o(.

Desværre endte turen også med udsigten til indlæggelse og operation. Men det vil jeg ikke tænke på nu. Er ikke god til sådan noget, så vil hellere vente med at bekymre mig indtil indkaldelsen lander i postkassen. Heldigvis intet alvorligt, men bare tanken om at de skal skære i min lille dreng er jeg altså ikke vild med :o(


- Posted using BlogPress from my iPad

5 kommentarer:

  1. Pu ha det lyder da slet ikke rart.
    Håber det bedste for jer alle :)

    SvarSlet
  2. Åh nej, det lyder bestemt ikke rart. Sender en masse tanker for selv om det ik er noget alvorligt, så er det jo aldrig sjovt når det er ens barn. Håber du får tid ved symaskinen, men ellers så skidt pyt, et tigerdyr er også sød :-)

    SvarSlet
  3. Din stakkel, det lyder ikke rart. Tigerdyret er da skøn, men er da lidt nysgerrig på hvad du har fundet på. Her er der gang i en isbjørn:-)

    SvarSlet
  4. Rigtig god bedring til jer. Lyder ikke rart. Tigerdyret er altid et hit, men når nu vi skal gætter, så gætter jeg på en frø:-)

    SvarSlet
  5. Tak, det skal bare overstås selvom jeg/vi ikke ser frem til indkaldelsen.

    ...og hvad jeg har i tankerne viser jeg i morgen. Kom nemlig til at tænde symaskinen alligevel...men nu er det sengetid, da jeg håber på at aflevere to friske drenge i børnehave/vuggestue og køre på arbejde i morgen.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...